به گزارش اهرامروز، موسی صفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از توزیع بیش از ۳۷ هزار پک بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده در نقاط مختلف شهر و به‌خصوص مناطق  محروم، دورافتاده، نقاط آلوده و پرتردد روستایی و شهری خبر داد و اظهار داشت: برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و فاقد درآمد که تحت پوشش هیچ نهادی نیستند، با همراهی خیران و توسط گروه‌های جهادی بسیج  تعداد یک‌هزار و ۲۰۰ بسته  معیشتی شامل مایحتاج  ضروری به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال در نقاط محروم شهرستان توزیع شده است.

وی از دیگرهای کارهای انجام شده برای کمک به پیشگیری از ویروس کرونا را ضدعفونی و گندزدایی در قالب چهار مرحله‌ای مناطق مختلف شهرستان و یک مورد با حضور نیروهای عملیاتی تیپ امام زمان (عج) برای همه نقاط شهر در قالب ۴۰ اکیپ اعلام کرد.

این مقام مسوول بلوک‌بندی شهر و تعیین خط حد هر یک از پایگاه‌ها برای انجام عملیات اقتضایی متناسب با قابلیت و ظرفیت تمام اقشار بسیج، طیبه صالحین،گردان‌های بیت‌المقدس و سایر گروه‌های نقش‌آفرین در بسیج در این برنامه استفاده کردیم و آموزش عمومی و چهره به چهره مردم جزو برنامه‌های اولویت‌دار این نهاد بوده است و در این خصوص بروشورهای آموزشی چاپ و در بین مردم توزیع شده است.

صفی همچنین در بحث فعالیت‌های مستمر فرهنگی اجتماعی شهرستان نیز گفت: اقدامات قابل توجهی در مقابله با عملیات روانی دشمن، تولید محتوی فرهنگی مورد نیاز جهت آگاه‌سازی جامعه، پشتیبانی کارهای فرهنگی و تبلیغات میدانی از جمله این  اولویت‌ها بوده در حوزه کنشی و واکنشی، رصد فضای مجازی، مقابله با شایعات و عملیات روانی دشمن کارهای موثری انجام شده است.

وی تاکید کرد: با برنامه‌‌ریزی‌های انجام شده  هر یک از پایگاه‌های بسیج متناسب قابلیت‌ها و ظرفیت‌های تمام اقشار بسیج و سایر گروه‌های نقش‌آفرین در حوزه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سایر زمینه‌ها فعالیت دارد.

انتهای پیام/