به گزارش خبرنگار اهرامروز، احمد نیک‌نفس در جمع اهالی روستای شنقوش‌آباد شهرستان اهر با اشاره به اینکه اعتبارات عمرانی روستاهای شهرستان اهر در دولت تدبیر و امید نسبت به سال‌های گذشته افزایش‌یافته است، اظهار داشت: اصلی‌ترین هدف و اولویت دولت یازدهم توسعه روستاها بوده به‌طوری که امسال نسبت به سال‌های گذشته شاهد افزایش اعتبارات عمرانی روستاها هستیم.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان اهر لازمه توسعه همه‌جانبه روستاها را مشارکت عمومی اهالی روستاها عنوان کرد، افزود: بایستی در بیان مشکلات روستاها و رفع این مشکلات به‌کلی گویی نپردازیم و با صراحت نواقصات و مشکلات را بگوییم.

وی با ذکر این‌که مسئولان دولت یازدهم در شهرستان اهر برای بهره‌مندی تمامی ساکنین روستاهای این شهرستان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، ادامه داد: ما حاضریم در صورت مشارکت اهالی روستای شنقوش‌آباد با همکاری بنیاد مسکن طرح هادی را در این روستا اجرا کنیم و برای این کار اعتبارات عمرانی تخصیص می‌یابد.

نیک‌نفس در ادامه به استقبال بی‌نظیر روستائیان جهت ثبت‌نام در انتخابات پنجمین دوره شوراهای روستایی بخش مرکزی شهرستان اهر نیز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تعداد داوطلبانی که از روستای شنقوش‌آباد در انتخابات شوراها ثبت‌نام کرده‌اند قابل‌توجه بوده و این نشان‌گر برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی است.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان اهر در پایان با تأکید بر اینکه با مسئولان و اهالی روستاها، شاهد ثبت‌نام داوطلبان از تمامی روستاها در انتخابات شوراهای روستایی بخش مرکزی شهرستان اهر بودیم، خاطرنشان کرد: هیچ‌یک از روستاها بدون شورا باقی نمی‌ماند و از تمامی روستاهای اهر داوطلبان در این انتخابات ثبت‌نام کردند، امیدواریم این شور و اشتیاق را در انتخابات اردیبهشت‌ماه نیز شاهد باشیم.