به گزارش خبرنگار اهرامروز، کمال امید در آیین افتتاح پارک‌های شهر اهر با اشاره به اینکه پارک شهدای مدافع حرم در زمینی به مساحت ۳ هکتار و در منطقه حاشیه‌نشین احداث‌شده است، اظهار کرد: این پارک را در راستای قدردانی از مجاهدت مدافعان حرم و با حمایت‌های شورای اسلامی شهر اهر نام‌گذاری کرده‌ایم و البته برای توسعه این پارک برنامه‌هایی نیز خواهیم داشت.

وی مجموع هزینه کرد برای پارک شهدای مدافعان حرم را ۳۰۰ میلیون تومان اعلام کرد، افزود: برای این پارک ۳ هزار مترمربع کف‌پوش، جدول‌گذاری به طول سه هزار متر و ۷۱ میلیون تومان نیز برای تأمین روشنایی، رنگ‌آمیزی، نیمکت و غیره هزینه کرده‌ایم.

سرپرست شهرداری اهر از تجهیز پارک شهدای مدافعان حرم در آینده‌ای نزدیک خبر داد، گفت: یکی از سیاست‌گذاری‌های شورای اسلامی شهر اهر این است که در محلات مختلف و حاشیه‌ای شهر اهر پارک‌های محله‌ای احداث کنیم.

امید با قدردانی از تلاش‌های شورای دوره چهارم شهر اهر در احداث پارک‌های محله‌ای، خاطرنشان کرد: یقیناً اگر همراهی شورا و سایر مسئولان نبود شاید اجرای پروژه‌های مختلف در مناطق امکان‌پذیر نمی‌شد.

وی یادآور شد: بوستان وحدت که در محله خلیفه‌ای و در زمینی به مساحت ۴۵۰۰ مترمربع احداث‌شده است نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان هزینه کرده‌ایم.

انتهای پیام/