به گزارش اهرامروز روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر دکتر ابراهیم قربانی کلهر دانشجویان را نماینده علم و فرهنگ برشمرد و افزود: همه ما وظیفه داریم ضمن ارتقاء کمی و کیفی خدمات آموزشی، رفاهی، دانشجویی و ورزشی متناسب با نیازهای دانشجویان در تحقق خواسته های آنها گامهای عملی برداریم و زمینه رضایتمندی این قشر فعال و پویا را فراهم کنیم.
این مقام مسئول بر تلاش مضاعف اساتید و کارکنان دانشگاه در جهت فراهم کردن فضای لازم ومتناسب با قابلیت های دانشجویان در حوزه پژوهشی، فرهنگی،آموزشی، ورزشی و حوزه دانش بنیان تاکید کرد.
دکتر قربانی بر درامد غیر شهریه ای نیز یاد آور شد و با اشاره به امکانات و فضاهای مناسب کارگاهی و ازمایشگاهی گفت: این دانشگاه با تجهیزات پیشرفته و مجهز به فناوری های روز در رشته مختلف در بیش از یکصد آزمایشگاه و کارگاه آماده عقد قرارداد با ادارات، نهادهای دولتی و بخش خصوصی مخصوصاً طرح های تولیدی و صنعتی می باشد.

وی به قابلیت های اموزشی این دانشگاه نیز اشاره کرد و گفت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر بزرگترین واحد دانشگاهی شمال شرق استان و منطقه ارسباران می باشد و دراین راستا با بهره مندی از فضای مناسب آموزشی و اساتید مجرب با رتبه علمی بالاتر آماده همکاری با مراکز تولیدی و صنعتی در راستای ادامه تحصیل کارگران و کارکنان فعال در این مجموعه ها با تسهیلات و تمهیدات ویژه می باشد.

دکتر قربانی به مجموعه رفاهی این دانشگاه نیز گریزی زد و افزود: خوابگاه بزرگ این دانشگاه در قالب خواهران و برادران با ظرفیت بیش از ۵۰۰ نفر اماده ارائه خدمات بوده و دراین خصوص و در راستای تبریز ۲۰۱۸ و محور گردشگری اهر و ارسباران آماده اسکان گردشگران دراین مکان می باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر همچنین به مجموعه ورزشی و چند منظوره دانشگاه نیز اشاره کرد و گفت: مجتمع ورزشی این دانشگاه در قالب سالن های فوتسال، هندبال، کشتی، شطرنج، تنیس روی میز، ژیمیناستیک و سایر رشته ها اماده برگزاری مسابقات در سطح ملی و استانی می باشد.

وی افزود: خوشبختانه هم اکنون در قالب ۸ سوله صنعتی این دانشگاه آمادگی دارد با دانشجویان، فارغ التحصیلان و فرهیختگانی که طرح های توجیه دار داشته باشند در قالب شرکت های دانش بنیان آماده مشارکت و سرمایه گذاری و ارائه تسهیلات لازم به این افراد می باشیم.

این مقام مسئول همچنین به گردشگری منطقه ارسباران نیز اشاره کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با فضای مناسب، امکانات و قرار گرفتن در بهترین نقطه ،منطقه آمادگی دارد سرمایه گذارانی که بخواهند در حوزه گردشگری و خدمات مرتبط با این امر در این شهرستان سرمایه گذاری کنند با فراهم کردن فضا و امکانات آماده مشارکت در این زمینه نیز می باشد.