به گزارش خبرنگار اهرامروز، زاهد محمودی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان اهر، بیان داشت: از حسن اعتماد دکتر جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی به بنده نسبت به انتخابم به‌عنوان فرماندار شهرستان اهر و شهروندان اهری که طی تماس‌هایی ابراز علاقه داشته‌اند سپاسگزارم.

وی بابیان اینکه تأکید مقام معظم رهبری در تنفیذ حکم رئیس‌جمهور در خصوص اقتصاد و معیشت مردم یک نکته محوری است، افزود: مهم‌ترین و ضروری‌ترین نیاز امروز کشور بحث اشتغال است و اینکه اکنون بحث اشتغال یک ضرورت به شما می‌رود بر همگان آشکار بوده و ما به‌عنوان مدیران دولتی وظیفه‌داریم تا رویکرد مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهوری را در شهرستان‌ها دنبال کنیم.

فرماندار اهر ادامه داد: خوشبختانه شهرستان اهر ظرفیت‌های بسیاری خوبی در زمینه توسعه اشتغال دارد و ظرفیت‌هایی که نخبگان، کارآفرینان در راستای توسعه شهرستان اهر دارند بایستی به‌کارگیریم و توسعه این شهرستان در قالب سند تدبیر و توسعه که تحت عنوان برنامه عملیاتی اقتصاد مقاومتی بوده در پنج هسته کلیدی فراهم است.

محمودی با اشاره به اینکه در کنار فعالیت‌های اقتصادی می‌بایستی به مبحث گردشگری و توسعه این صنعت نیز در شهرستان اهر توجه داشته باشیم، گفت: در بحث تبریز ۲۰۱۸ شهرستان اهر جزو شهرستان‌های محور گردشگری بوده که در این راستا پیش از این‌که به شهرستان اهر بیایم با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان شرقی دیدار داشتم و بنده بر توجه ویژه بر نقش این شهرستان در تبریز ۲۰۱۸ تأکید داشته و دارم.

وی تکمیل بزرگراه اهر – تبریز را زیربنایی‌ترین امر در راستای تحقق سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار دانست، گفت: نگاه‌ها باید به سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری نقطه قوت باشد نه تهدید، بلکه با فراهم کردن زمینه‌ها و بسترها با آغوش باز به استقبال سرمایه‌گذاران برویم و از سرمایه‌گذاری در اهر حمایت کنیم.

فرماندار اهر با تأکید بر اینکه امنیت نعمت پایدار است که نباید از آن غافل شویم، خاطرنشان کرد: امنیت در شهرستان، استان و کشورمان برای ما یک نعمت است که مرهون خون شهدا و ایثارگران، نیروهای مسلح، نظامی، انتظامی و قضایی و حضور مردم در صحنه‌های نظام و انقلاب هستیم.

محمودی اضافه کرد: تصمیمات بر مبنای اعتدال و رفتارها بر مبنای قانون خواهد بود و در کنار این رویکردها از شتاب‌زدگی، تندروی و خودسری پرهیز شود و علاوه بر آن تمامی دستگاه‌های اجرایی برای تحقق برنامه‌های دولت تدبیر و امید در شهرستان اهر تلاش می‌کنند.

وی بابیان اینکه بر اساس گزارشی که آقای عابدی فرماندار سابق شهرستان اهر فرمودند از زحمات و تلاش وی قدردانی می‌کنم، خاطرنشان کرد: هر مسئول و یا فرمانداری که در شهرستان‌ها منصوب می‌شود با نصب پلاکارت و یا بنر تبریک می‌گویند و از دستگاه‌های اجرایی به‌عنوان فرماندار شهرستان اهر از نصب هرگونه بنر تبریک پرهیز کنند و از روز آینده بنا بر فرمایش امام جمعه اهر برنامه‌هایمان را با قوت هرچه تمام، جهادی و بسیجی وار آغاز می‌کنیم.

انتهای پیام/