به گزارش اهرامروز به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی، علی جهانگیری اظهار کرد: فرایند ثبت نام این تعداد طرح در قالب ۲۰ زون تخصصی  در بخش توسعه و تجاری سازی نهایی شده است.

وی با اشاره به استقبال خوب فناوران برای حضور در این نمایشگاه افزود: زون‌های فناوری‌های ارتباطات و میکرو الکترونیک، فناوری‌های آب و خاک، فناوری‌های نانو به ترتیب با ۱۷۷، ۱۰۷ و ۸۳ طرح بیشترین تعداد ثبت نامی‌ها را در بین زون‌های تخصصی به خود اختصاص داده‌اند.

جهانگیری، با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام برای تسهیل حضور فناوران در این نمایشگاه و جشنواره گفت: فناورانه تا ۱۵ آبان ماه مهلت دارند تا نسبت به تکمیل فرایند ثبت نام و یا ثبت نام جدید اقدام کنند.

مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی در پاسخ به جزئیات نحوه ثبت‌نام در این نمایشگاه اظهار کرد: کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی صاحب ایده و طرح های فناورانه در حوزه های مختلف فناوری می‌توانند در این رویداد ثبت‌نام کنند. این اشخاص در قالب سه بخش مجزا تحت عناوین ایده فناورانه، توسعه و تجاری سازی فناوری و فروش محصولات طرح های دانش بنیان  ثبت نام  می‌کنند.

گفتنی است پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدیRINOTEX ۲۰۱۷، ۲۰ تا ۲۴ آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس  www.rinotex.ir  مراجعه کنند.