به گزارش خبرنگار اهرامروز، سرهنگ یونس منفرد در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد،اظهار کرد: شعار امسال هفته نیروی انتظامی، پلیس برای امنیت و امنیت برای همه تعیین‌شده و در واقع اصلی‌ترین وظیفه تأمین امنیت مردم است که از هیچ تلاشی در این خصوص دریغ نکرده و نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه سبزپوشان نیروی انتظامی با هرگونه ناامنی مقابله و با برهم زنندگان نظم و امنیت مردم به‌شدت برخورد می‌کنند، افزود: یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی اهر مبارزه بی‌امان با موارد مخدر و فروشندگان بوده که در این راستا برخورد با خرده‌فروشان در سرلوح ه ما قرارگرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر از افزایش ۴۳۵ درصدی کشفیات مواد مخدر طی شش‌ماهه نخست سال جاری در این شهرستان خبر داد، گفت: مبارزه با قاچاق کالا از دیگر اولویت‌های نیروی انتظامی بوده این مأموریت در راستای شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام‌گذاری شده انجام می‌گیرد.

سرهنگ منفرد بابیان اینکه کالای قاچاق به عرصه اقتصاد و تولیدی کشور خدشه وارد می‌کند، ابراز داشت: همکاران بنده در نیروی انتظامی در حیطه وظایف خود و در راستای حمایت از تولید تمامی تلاش خود را جهت مقابله با قاچاق کالا به کار گرفتند که نتیجه تلاش همکاران این شده که توانستیم کالای قاچاق را به ارزش نزدیک به یک میلیارد تومان کشف کنیم.

وی یکی دیگر از اولویت‌های نیروی انتظامی را تصادفات برون‌شهری و درون‌شهری ذکر کرد و گفت: امسال با کاهش ۴۳ درصدی تلفات رانندگی در سوانح برون‌شهری یا همان جاده‌ای هستیم و جاده اهر – تبریز رتبه نخست آذربایجان شرقی در بحث کاهش تلفات جانی کسب کرده است.

انتهای پیام/