به گزارش خبرنگار اهرامروز، کمال امید در مراسم روز جهانی تئاتر در اهر ضمن تبریک فرارسیدن ایام سال جدید، روز جهانی تئاتر و تشکر از میهمانان و مسئولان حاضر اظهار کرد: هنرمندان شهرستان اهر به‌غیراز انجام فعالیت‌های هنری در بخش‌های دیگری ازجمله مدیریت و به دست گرفتن مسئولیت‌های هنری در استان نیز نقش ویژه‌ای دارند و در  این عرصه نیز توانسته‌اند موفق ظاهر شوند.

وی بابیان اینکه دومین جشنواره نوروز در شهرستان اهر در حال برگزاری است گفت: با همکاری صمیمانه اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان شهرستانی جشنواره نوروز سال ۹۸ نیز از چند روز مانده به پایان سال با برگزاری مراسمات تکم گردانی و سوچرشنبه سی آغاز شد.

شهردار اهر ضمن تشکر از هنرمندان اهری به دلیل برگزاری تکم گردانی که یکی از آئین‌های مردمان این دیار است عنوان داشت: عرضه محصولات محلی یا نمایشگاه دستاوردهای منطقه بخش دوم جشنواره نوروز سال ۹۸ است که با همکاری اداره آموزش‌وپرورش برپا شد.

امید اجرای موسیقی سنتی، نمایش و برنامه‌های فرهنگی را بخش سوم جشنواره نوروز سال ۹۸ خواند و ابراز داشت: اجرای موسیقی سنتی، نمایش و برنامه‌های فرهنگی برای زنده نگاه‌داشتن و انتقال فرهنگ گذشتگان به نسل‌های آینده است.

وی ضمن تسلیت به خانواده‌های به بازماندگان سیل در برخی استان‌های کشور عنوان کرد: جهت ادای احترام به جان‌باختگان سیل در برخی استان‌های کشور برنامه‌های شاد جشنواره نوروز سال ۹۸ برای مدتی تعطیل شد که در ایام شاد پیش رو این جشنواره ادامه خواهد یافت.