به گزارش خبرنگار اهرامروز، ابوالفضل بابایی دایلاری در مراسم هفتمین روز از جشنواره نوروز ضمن تبریک فرا‌رسیدن ایام سال جدید به همشهریان اظهار کرد: برگزاری جشنواره ها برای بالابردن سطح شادی و نشاط اجتماعی است که شورای اسلامی شهر و شهرداری در آن پیش‌قدم شده است.

وی بابیان اینکه پشتوانه برگزاری تمامی جشنواره ها حضور مردم است گفت: اگر مردم حضوری پررنگ نداشته باشند تمامی زرق‌وبرق‌های موجود نیز فایده ای نخواهند داشت.

نائب رئیس شورای اسلامی شهرستان اهر بابیان اینکه برگزاری جشنواره ها در دستور کار شورای اسلامی شهر و شهرستان اهر قرار دارد عنوان کرد: شورای اسلامی شهر و شهرستان اهر ضمن انجام وظایف ذاتی خود و با همکاری ادارات و نهادهای شهرستانی، تلاش خواهد کرد تا جشنواره ها در مناسبت‌های گوناگون نیز برگزارشده و ادامه یابند.

بابایی ضمن تشکر از تمامی عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره نوروز و نوروزگاه ابراز داشت: طبق مصوبه چهارمین جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر در روز ۲۴ اسفندماه، سینما قدس اهر به‌عنوان مکان جایگزین نوروزگاه در نظر گرفته‌شده بود که به دلیل بروز طوفان و خسارت به زیرساخت‌های موقت، نوروزگاه به این مکان منتقل شد و بدون هیچ وقفه‌ای کار خود را از سر گرفت که جا دارد از عوامل برگزاری و شهردار اهر نیز تقدیر و تشکر کنم.