به گزارش خبرنگار اهرامروز، علی نیرپور در آیین تودیع و معارفه رئیس اسبق و جدید بیمارستان باقرالعلوم اهر با اشاره به این‌که از زمان افتتاح بیمارستان باقرالعلوم اهر تاکنون ۲۰ سال سپری می‌شود، اظهار کرد: همکاران پزشک و پرستار در راستای تحقق سیاست‌های دولت تدبیر و امید و طرح تحول نظام سلامت نه‌تنها از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند بلکه برای ارتقاء سطح خدمات شبانه‌روز نیز تلاش کرده‌اند.

وی ادامه داد: همیشه در اعزام بیماران مشکلاتی داشتیم که با همت و تلاش و پشتیبانی مسئولان استانی توانستیم تخت‌های سی‌سی‌یو را به از ۴ مورد به ۱۰ تخت افزایش دهیم و با این‌که بخش ان آی سیو بیمارستان را راه‌اندازی کرده‌ایم و اشغال تخت‌ها به ۱۰ درصد رسیده که اکنون نیز نیازمند به افزایش تخت‌های این بخش هستیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر افزایش تخت‌های اورژانس و ارتقاء سطح خدمات را از دیگر اقدامات مثبت دولت در این شهرستان عنوان کرد، گفت: بر اساس آمارهای واحد پذیرش اورژانس بیمارستان باقرالعلوم اهر روزانه به ۴۷۰ بیمار خدمات ارائه می‌دهد در حالی رسیدگی به این تعداد بیمار اقدامی ارزشمند و اما آمار مراجعه به اورژانس قابل‌تأمل است.

نیرپور بابیان اینکه ماهانه بیش از ۵۰۰ عمل جراحی در اتاق عمل بیمارستان باقرالعلوم اهر انجام می‌گیرد، گفت: علاوه بر این در زایشگاه بیمارستان نیز سالانه بیش از ۴۰۰۰ زایمان صورت می‌گیرد در حالی که در بیمارستان اهر نه تعداد پرسنل افزایش‌یافته و امکانات آن‌چنانی هم نداشته‌ایم بلکه این‌ها در سایه تلاش و کوشش پزشکان و پرستاران تحقق‌یافته است.

وی اضافه کرد: کارانه اواخر سال ۹۵ همکاران شاغل در بیمارستان اهر پرداخت‌شده اما کارانه سال ۹۶ هنوز پرداخت‌نشده است و کارانه پزشکان از آبان ماه سال گذشته تا به امروز هنوز پرداخت‌نشده است و اضافه‌کاری دو ماه نخست سال جاری را تاکنون توانسته‌ایم پرداخت کنیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر با تأکید بر این‌که از آبان ماه سال گذشته تا به امروز هنوز نتوانسته‌ایم مطالباتمان را از بیمه‌ها دریافت کنیم، گفت: ما از بیمه‌های خدمات درمانی، تأمین اجتماعی، ارتش و کمیته امداد بالای ۲۵ میلیارد تومان مطالبه داریم از بس که به پرستاران و پزشکان برای پرداخت اضافه‌کاری و کارانه قول امروز و فردا را داده‌ایم دیگر نمی‌توانیم به روی آن‌ها نگاه کنیم.

نیرپور بیان داشت: این‌همه اقداماتی که انجام داده‌ایم این‌طور نبوده که پرستاری به جمع پرستاران و یا پرسنل اضافه شود بلکه این تعداد نیروی انسانی که داشته‌ایم توانستیم بخش‌های مختلف بیمارستان را ارتقاء و بر خدمات ارائه‌شده بیفزاییم.

به گزارش خبرنگار اهرامروز، طی حکمی از سوی حجت پور فتحی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز، جعفر مهدی زاده به‌عنوان رئیس جدید بیمارستان باقرالعلوم اهر معرفی شد.

انتهای پیام/