به گزارش خبرنگار اهرامروز، راضیه عباسی معروفان در گفت‌وگو با خبرنگاران، تأکید کرد: سعی داشتیم برای اینکه حرمت و احترام در شهرداری اهر حفظ شود عطایی را که یکی از پیشکسوت‌ترین مدیر شهرداری اهر بود را انتخاب کردیم و در نشستی با سرپرست شهرداری تأکید کرده‌ایم که در اسرع وقت به وضعیت شهرداری اهر سر و سامان دهد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اهر گفت: سرپرست شهرداری اهر به مدت سه ماه در این سمت خواهد بود و امیدواریم تا زمانی که اعضای شورای اسلامی شهر اهر مشغول به انتخاب شهردار جدید خواهد بود وضعیت شهرداری اهر را ساماندهی کرده و آن را حفظ کند.

عباسی معروفان در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه آیا تاکنون اعضای شورای اسلامی شهر گزینه‌ای برای شهرداری اهر انتخاب کرده‌اند یا خیر، بیان داشت: تاکنون اعضای شورای شهر اهر به انتخاب سرپرست مشغول بودند و در حال حاضر اعضای شورا در خصوص انتخاب شهردار تصمیماتی نداشته‌اند و از روز شنبه با آغاز جلسات بررسی و تعیین گزینه‌ها نسبت به انتخاب شهردار اقدام می‌کنیم.

وی در پاسخ به سؤال دیگری در خصوص اینکه آیا شورای شهر اهر برای ارتباط با مردم و جلوگیری از برخی حاشیه‌ها که در دوره قبلی شاهد آن بودیم چه اقداماتی انجام خواهند داد؟ خاطرنشان کرد: قطعاً سعی داریم با مردم ارتباط مستقیمی داشته باشیم و در عین حال با رسانه‌ها نیز تعامل خواهیم داشت و از طرفی با انعکاس عملکرد در رسانه‌ها و شفاف‌سازی از اولویت بوده چراکه به پنهان‌کاری اصلاً اعتقاد نداریم.

انتهای پیام/