به گزارش خبرنگار اهرامروز، الیاس ممی‌پور در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر با اشاره به مصوبات جلسه قبلی این شورا اظهار داشت: در جلسه قبلی شورای فرهنگ عمومی مقرر شد تا دستگاه‌ها پیشنهادات و راهکارهای خود را برای عملیاتی شدن شعار سال‌جاری «رونق تولید» را به دبیرخانه این شورا ارسال کنند امیدواریم اعضای شورای فرهنگ عمومی پیشنهادات خود را به دبیرخانه ارجاع دهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر افزود: دو مصوبه نیز مربوط به «روز شهرستان اهر» بود که هر دو این مصوبه با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط عملیاتی شده است.

وی، «اخلاق و معنویت در فضای حقیقی و مجازی» را دستور کار این جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر ذکر کرد و گفت: متاسفانه در حال حاضر با بحث مسائل اخلاق در فضای حقیقی و مجازی به شدت درگیر هستیم و در این رابطه با فعالان فضای مجازی و رسانه‌ای اولین نشست را برگزار کردیم و از آنها درخواست کردیم تا برای کاهش آسیب‌های فضای مجازی از جمله توهین، تخریب و تنش همراهی نمایند.

ممی‌پور بابیان اینکه اکثراً توهین‌ها، تهمت‌ها، تخریب‌ها و تنش‌های فضای مجازی از سوی کاربرانی مطرح می‌شود که هویت خود را از دیگران پنهان می‌کنند، ابراز داشت: با کمال تاسف توهین‌ها، تهمت‌ها و تخریب‌ها از فضای مجازی به فضای حقیقی جامعه انتقال یافته و آستانه تحمل مردم کمتر شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر، عمده مشکلات جامعه را فاصله گرفتن از «اخلاق و معنویت» دانست و گفت: «اخلاق و معنویت» از جمله مواردی است که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر آن تاکید کرده‌اند و اگر به آسیب‌های اجتماعی توجه داشته باشیم می‌بینیم اغلب آسیب‌ها از عدم توجه به اخلاق و معنویت ناشی می‌شود.

انتهای پیام/