به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در آیین غبارروبی گلزار شهدای دوران دفاع مقدس شهرستان اهر که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار داشت: برخی از هفته‌های گرامیداشت همانند هفته قوه قضائیه و تقارن آن با شهادت آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان و هفته دولت که با سالروز شهیدان رجایی و باهنر تقارن یافته و یادآوری می‌کند تا دولتمردان شهیدان رجایی و باهنر را الگویی برای خدمتگزاری به مردم قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان فکر می‌کنند با به شهادت رساندن شخصیت‌ها و عناصر تأثیرگذار جمهوری اسلامی می‌توانند طومار انقلاب و نظام اسلامی را درهم پیچند، افزود: امام راحل در اواخر عمرشان جمله تاریخی گفتند که آن‌هم این بود که انقلاب اسلامی به من وابسته نیست بلکه انقلاب به جایگاه اصلی‌اش دست‌یافته و مردم صاحبان اصلی این انقلاب هستند.

امام جمعه اهر ادامه داد: امام راحل و مقام معظم رهبری فرموده‌اند هر موقع مسئولی نتوانست به وظایف خود به‌درستی عمل کند مردم وارد عمل شوند این یعنی صدور فرمان آتش به اختیار، رهنمودهای رهبران جمهوری اسلامی بیان‌گر مردم بودن انقلاب اسلامی است.

حاجی‌زاده تصریح کرد: مردم برای انقلاب اسلامی زحمات زیادی کشیده‌اند و حتی برخی خانواده‌ها برای تداوم و استمرار انقلاب و نظام اسلامی فرزندان خود را در این راه به جبهه‌های حق علیه باطن فرستاده‌اند در حالی که اگر مردم پای‌کار نبودند هیچ‌گاه فرزندان خود را راهی جبهه‌ها نمی‌کردند.

برخی‌ها در بحث تحریم‌ها علیه ملت و نظام سستی کردند

وی بابیان اینکه در بحث تحریم‌ها علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی، متاسفانه برخی‌ها سستی کردند که نمی‌دانیم در پیشگاه خداوند متعال چه پاسخی خواهند داشت، گفت: بهانه دادن دست دشمنان تقصیر برخی عوامل بود که سوژه دست دشمن دادند که اکنون برایمان مشکل‌آفرین شده است.

امام جمعه اهر بیان داشت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمان دوران دفاع مقدس حتی قادر به ساخت سیم‌خاردار هم نبودیم اما اکنون به لطف پروردگار متعال به‌جایی رسیده‌ایم که اقتدار و عزت ایران، آمریکایی‌ها را به سطوح آورده است و داعشی که جوشیده از سیاست‌های خصمانه دشمنان اسلام بود را نابود کرده‌ایم این را وابستگان آمریکا بدانند ایران با کسی شوخی ندارد.

حاجی‌زاده با ذکر اینکه برچیدن پای تروریست های داعش از عهده هیچ کشوری بر نمی‌آمد غیر از جمهوری اسلامی ایران و اگر کشوری هم می‌توانست سعی نمی‌کرد دست داعشی ها را از منطقه قطع کند، گفت: دشمنان با آن‌که اقتدار و قدرت نظامی و سیاسی ایران را دیده اند بازهم دست‌بردار نیستند و می‌خواهند با تفرقه‌افکنی مردم را از نظام و انقلاب جدا کنند الحمدالله مردم هوشیارتر از این حرف‌ها هستند.

وی خاطرنشان کرد: جناح‌بازی، سیاسی‌کاری و سستی در امور محوله گره از مشکلات مردم باز نمی‌کند به‌طوری که تنها رمز عبور از تنگه مشکلات اقتصادی اتحاد و همدلی به معنی واقعی است.

انتهای پیام/