به گزارش خبرنگار اهرامروز، حجت‌الاسلام سید رضا رضوی در سومین مراسم بزرگداشت ” روز شهرستان اهر ” که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی اهر برگزار شد با اشاره به شهرستان اهر دیار ارسباران، دیار پربرکت و عالم پرور است، اظهار داشت: این خطه از آذربایجان از قدیم‌الایام قهرمان و غرورآفرینان بسیاری به جامعه تحویل داده و یکی عالمان بزرگ خطه شهرستان اهر آیت‌الله‌العظمی شیخ احمد آقا اهری است.

وی افزود: تجلیل از استوانه‌های فضیلت همچون آیت‌الله‌العظمی شیخ احمد آقا اهری تنها محدود به یک مراسم نیست بلکه یک مراسم جامع و کامل است و از جهتی فرصتی برای معرفی شخصیت‌های فرهنگی شهرستان اهر است.

امام جمعه بستان‌آباد، مراسم روز شهرستان اهر را مراسمی برای بذرافشانی فرهنگی در جامعه عنوان کرد و گفت: در این آشفته‌بازار تهاجم و شبیخون فرهنگی و جنگ بی‌امان فرهنگی، امواج فتنه، فساد، تبلیغات مسموم که از در و دیوار می‌بارد مخصوصاً جوانان را مورد هجمه بی‌امان قرار می‌دهد در واقع این محافل معرف اعلای هدایت و الگوهای افتخارآفرین بشریت است.

رضوی تصریح کرد: آیت‌الله‌العظمی شیخ احمد آقا اهری در حالی که با گذراندن تحصیلات همانند سایر جوانان و طلبه‌ها و از یک زندگی ساده و بی‌آلایش زمانی به وزنه در منطقه و استان تبدیل شود.

وی، تجلیل از مقام آیت‌الله‌العظمی شیخ احمد آقا اهری را تجلیل از انبیاء، اولیاء و ائمه هدا دانست، گفت: اگر امروز می‌بینیم نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل این‌همه بدخواهی‌ها، دشمنی‌ها، کینه‌توزی‌ها و توطئه‌ها با افتخار و سربلند مانده چون نگاه اول و آخر ملت ما بر رحمت و مغفرت پروردگار متعال است.

امام جمعه بستان‌آباد با تأکید بر اینکه بخشی از تهاجم فرهنگی دشمنان متوجه ریش‌سفیدان و بزرگان است، خاطرنشان کرد: دشمن در صدد است تا قداست‌ها، حرمت‌ها و ریش‌سفیدی بزرگان را لکه‌دار کنند اما در این میان مصمم به حمله علیه ولایت، روحانیت و مرجعیت کنند.

انتهای پیام/