به گزارش خبرنگار اهرامروز، به نقل از ایثار آذربایجان شرقی، حسین خیرجو معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی گفت: امدادگران و نجات گران خدوم و زحمت‌کش هلال‌احمر ایثار و فداکاری را از شهدا به ارث برده‌اند.

وی با تأکید بر رسالت سنگین جامعه و آیندگان در قبال مجاهدت‌ها و جان‌فشانی‌های شهدا و ایثارگران اظهار داشت: کارکنان هلال‌احمر با سرمشق قرار دادن منش شهدا به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمت گذاری هستند که این فعالیت‌ها مثل قطره‌ای در مقابل ایثارگری‌های بی‌کران شهدا و خانواده‌های معظم آنان هست.

معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی فداکاری را وجه مشترک خدمات رزمندگان دوران دفاع مقدس و جوانان جمعیت هلال‌احمر عنوان کرد و افزود: افتخارمان این است که خدمات این سازمان همسو و هم‌جهت با آرمان‌ها و اهداف شهدای گران‌قدر است.

یادآوری می‌شود چهارشنبه ۸ فروردین ۱۳۹۷ معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی به‌اتفاق جمعی از کارکنان این اداره و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر با پدر شهید والامقام رسول حسن‌زاده که به علت بیماری بستری هست دیدار و ضمن دلجوئی از این اسوه صبر و استقامت، برای ایشان از خداوند منان شفای عاجل مسئلت کرد.

انتهای پیام/