به گزارش خبرنگار اهرامروز، زاهد محمودی در نخستین روز کاری خود و در دیدار با آیت‌الله حاجی‌زاده امام‌جمعه شهرستان اهر اظهار کرد: امروز در اولین روز کاری به همراه برخی از مسئولان شهرستانی در مزار شهداء حاضرشده و با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای عزیز تجدید بیعت و پیمان کردیم چون امروز هر چه داریم به برکت خون پاک شهداء است.

وی افزود: امروز علیرغم اتفاقات و حوادثی که درصحنه بین‌الملل رخ می‌دهد و کشورهای منطقه‌ای دچار ناامنی هستند ولی به برکت خون شهداء و فداکاری‌های این عزیزان، شاهد امنیتی پایدار در کشور عزیزمان ایرانیم که همه و همه را مرهون خون پاک شهیدان هستیم.

فرماندار جدید شهرستان اهر با اشاره به فداکاری‌های شهدای مدافعان حرم گفت: ما خودمان را مدیون شهدایی می‌دانیم که با سفر به کیلومترها دورتر از وطن خود، از آرمان‌های نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دفاع می‌کنند به‌ویژه شهیدانی مانند شهید محسن حججی که با شهادت خود سبب سرافرازی کشور عزیزمان شدند.

محمودی با ذکر اینکه خدمت به مردم وظیفه هر مسئولی در هر جایگاهی است عنوان داشت: امیدواریم با تأسی از منویات مقام معظم رهبری و همراهی مسئولان شهرستانی بتوانیم هر چه بیشتر در خدمت مردم ولایت مدار، شهیدپرور و عزیز شهرستان اهر باشیم و تا حد توان خود در جهت رفع محرومیت‌های منطقه تلاش کنیم.