سید محمد عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز، اظهار داشت: در جامعه ما انتخابات مظهر اراده مردم است از زمانی که انقلاب اسلامی در کشورمان شروع و به پیروزی رسید از صفر تا صد نقش مردم برجسته بوده و تاکنون که ۳۸ سال از عمر پرگهر انقلاب اسلامی سپری می‌شود بیش از سی و هشت انتخابات در مراحل مختلف در کشور برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه مردم‌سالاری دینی مهم‌ترین مقوله مدیریت جامعه ایران اسلامی است، افزود: تاکنون تمامی کانون‌های قدرت به‌توسط مردم نقش گرفته است و هرسالی که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، این انتخابات و یا راه‌پیمایی مهم بوده که به‌این‌علت که پیشرفت‌های روزافزون کشور با مدیریت مدبرانه مقام معظم رهبری حاصل می‌شود از ارزش بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: هر کشوری که به عرصه پیشرفت و توسعه پا می‌گذارد یقیناً به‌تبع آن دشمنان همان کشور نیز افزایش می‌یابد، امسال که به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مزین شده و انتخاباتی که در پیش رو داریم بسیاری از مسائل و مشکلات داخلی و خارجی با حضور آحاد مردم حل می‌شود بخش عمده‌ای مسائل با انتخاب فرد اصلح در انتخابات و یا رئیس‌جمهوری که با آرای قاطع مردم انتخاب می‌شود رفع خواهد شد.

عابدی بابیان اینکه مردم با حضور حداکثری در انتخابات، ورقه‌ای به ورقه‌های انقلاب شکوهمند اسلامی را افزایش دهیم و بار دیگر به جهانیان ثابت کنیم که علی‌رغم شیطنت‌های دشمنان و معاندین نظام، مردم ایران همواره پشتیبان، نظام، انقلاب مردم و مسئولین هستند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اهر اضافه کرد: امیدوارم مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار منطقه ارسباران و شهرستان اهر با حضور پرشور و حداکثری در انتخابات روز جمعه بار دیگر حمایت‌های خود را از نظام و انقلاب اعلام می‌کنند.

فرماندار اهر با تأکید بر اینکه بیش از ۱۳۰ هزار نفر در شهرستان‌های اهر و هریس واجد شرایط رأی دادن هستند، خاطرنشان کرد: از این تعداد حدود ۵۰ هزار نفر از واجدین شرایط رأی در شهرستان هریس و ۸۰ هزار نفر در شهرستان اهر بوده که امیدواریم این بار نیز با حضور تممی واجدین شرایط در پای صندوق‌های اخذ رأی شاهد باشیم.

عابدی در پایان بیان داشت: مردم ما با شعور و آگاهی در انتخابات شرکت می‌کنند، به امید به این داریم که شنبه هفته آینده شاهد حماسه‌ای دیگر بوده و روز پیروزی مجدد ایران را جشن گرفته و به دشمنان بگوییم که ملت ایران همواره پشتیبان ولایت‌فقیه، نظام و انقلاب هستند.