به گزارش خبرنگار اهرامروز، مدد سمندری در جلسه قرارگاه فرهنگی شهرستان اهر که با موضوع هماهنگی برنامه‌های حماسه ۹ دی برگزار شد، حماسه ۹ دی را نشانه بصیرت و ولایت مداری مردم دانست، اظهار کرد: این حماسه هرگز از ذهن مردم فراموش نخواهد شد.

سمندری گفت: حضور باشکوه و انقلابی مردم در صحنه‌های متعدد انقلاب همچون حماسه بزرگ ۹ دی، نمونه وحدت و غرور ملی است.

معاون فرماندار شهرستان اهر در ادامه افزود: همه مسئولین و مردم کشور ایران حول وجود رهبری تلاش می‌کنند، تا برای حفظ و ارتقای نظام جمهوری اسلامی ایران قدمی بردارند.

وی ادامه داد؛ یکی از کارهایی ک نشانگر وحدت ملی و بین‌المللی در خصوص کشور ایران وجود دارد، حمایت ایران از کشورهای جنگ‌دیده همسایه و با مقابله با دشمنان و استکبار جهانی و همچنین حمایت از مردم مظلوم جنگ‌دیده، مشت محکمی بر زبان دشمنان انقلاب اسلامی است.

سمندری ادامه داد، حماسه ۹ دی در تاریخ ماندگار خواهد شد و مسئولین باید تلاش کنند، همگام با مردم ولایتمدار، این مهم را هر سال با شکوه تر از قبل همانند دهه مبارک فجر، برگزار نمایند.

معاون فرماندار شهرستان اهر تأکید کرد: قشر روحانیت از جمله اقشاری است که می‌توانند در تبیین و ترویج این حماسه بزرگ به مردم در زمان‌های مختلف انجام دهند چرا که ترویج تفکر انقلابی، وظیفه دینی و شرعی هر شخص است.

وی خاطرنشان کرد: الحمدالله وحدت مردم شهرستان اهر نیز همچون سایر شهرهای کشور در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران، زبان زد است و مردم این شهر در دوران انقلاب و حماسه ۹ دی نیز، وحدت و افکار انقلابی خود را به همه نشان داده‌اند.

مدد سمندری در پایان یادآور شد: حماسه‌آفرینی مردم آذربایجان یک روز قبل از سراسر کشور، که در ۸ دی‌ماه صورت گرفت، یک اتفاق بزرگ و بی‌نظیر بود که نشان‌دهنده ولایت مداری و انقلابی بودن مردم غیور آذربایجان است که در همه صحنه‌های انقلاب و نظام، در حمایت از این نظام می‌کوشند.

انتهای پیام/