به گزارش خبرنگار اهرامروز، حجت‌الاسلام محمدعلی نظری در جلسه قرارگاه فرهنگی شهرستان اهر که با موضوع هماهنگی برنامه‌های حماسه ۹ دی برگزار شد، اظهار کرد: اتفاقات سال ۸۸ هیچ‌وقت از یادها فراموش نمی‌شود و کسی را هم نداریم که این جریانات را فراموش کند به‌طوری که فتنه ۸۸ ماه‌ها به طول انجامید و فتنه گران هر چه در توان داشتند برای ایجاد ناامنی به کار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه فتنه گران در جریان فتنه سال ۸۸ به هیچ‌کس اعم از کودک و کهن‌سال رحم نکردند، افزود: در این جریانات بی‌نظمی در کشور به وجود آمده بود و پس از آن سخنان تأثیرگذار مقام معظم رهبری، مردم را واداشت تا با انقلابی دیگر ضمن پایان دادن به فتنه فتنه گران آرامش را به کشور بازگردانده و حماسه ۹ دی را خلق کردند.

رئیس دادگستری شهرستان اهر ادامه داد: به لطف پروردگار متعال قائله فتنه ۸۸ به‌طور کامل ختم شد ولی هنوز رسیدگی به پرونده‌های فتنه گران در دستگاه قضایی همچنان ادامه دارد.

نظری بابیان اینکه برای تداوم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی زحمات زیادی کشیده شده و ریشه نهال انقلاب با خون پاک مردم آبیاری شده است، گفت: همه سرباز این نظام و انقلاب هستیم و باید هرگاه که احساس می‌کنیم نظام و انقلاب در معرض تهدید دشمن است آستین بالا زده و به مقابله دشمنان بپردازیم همان‌طوری که مردم با حضور خود ریشه فتنه را در کشور خشکاندند.

وی بیان داشت: همان‌طور که از سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یوم‌الله خطاب می‌شود باید حماسه ۹ دی را نیز یوم‌الله دانست در حالی که فتنه سال ۸۸ در هر کشوری اگر اتفاق می‌افتاد قطعاً موجب سرنگونی حکومت آن کشور می‌شد ولی وجود مقام معظم رهبری و رهنمودهای ایشان مردم را فتنه گران رهایی داده و نظام جمهوری اسلامی به مسیر پرفراز و نشیب خو ادامه دهد.

رئیس دادگستری شهرستان اهر با تأکید بر اینکه دستگاه قضایی به جد با مخلان نظام عمومی و امنیت جامعه برخورد قاطع خواهد داشت، ابراز داشت: وظیفه‌داریم تا دستاوردهای نظام و انقلاب حراست کنیم و حفظ این دستاوردها نه‌تنها بر عهده تمامی اقشار مردمی و مسئولان بوده بلکه دستگاه قضایی نیز در این خصوص وظایف خطیری دارد.

حجت‌الاسلام نظری خاطرنشان کرد: ایران تنها کشوری است که در برابر فشارهای استکبار جهانی ایستاده، این در حالی است که استکبار جهانی برای پیشبرد اهداف خود حتی از ایجاد ناامنی و طراحی توطئه‌های مختلف در جهت تزلزل حکومت کشورهایی که با آن‌ها همراهی نمی‌کند هیچ محدودیتی ندارد و در واقع شبانه‌روز برای تحقق خواسته‌های نامشروع اش تلاش می‌کند.

انتهای پیام/