به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت الله جواد حاجی زاده در نشست مشترک شورای فرهنگ عمومی و ستاد برگزاری چهلمین سالگرد پیشروزی انقلاب اسلامی در شهرستان اهر اظهار داشت” منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی سرلوحه اصلی مسئولین باشد.

وی به چهلمین سال انقلاب اسلامی اشاره کرد وتبیین خدمات ارزشمند انقلاب برای نسل جدید را یادآور شد و گفت: با وجود اینکه پیشرفتهای انجام شده کشور در حوزه های مختلف قابل مقایسه با گذشته نمی باشد اما نتوانسته ایم این خدمات ارزشمند نظام را به نحو شایسته اطلاع رسانی کنیم و دراین خصوص وظیفه همه ما سنگین تر از گذشته بوده و باید با راهکارهای مناسب این خدمات را به نحو ممکن اطلاع رسانی کنیم.

این مقام مسئول گفت: عملکرد نظام اسلامی بسیار درخشان بوده و تلاش کنیم این موارد را برجسته سازی کنیم.

امام جمعه اهر حضور تاریخی مردم آذربایجان در حماسه ۸ و ۹ دی را برگ زرین ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ذکر کرد و بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های مرتبط با این روزها را یاداور شد.

حاجی زاده برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در راستای تبیین خدمات چهل ساله نظام را مهم دانست و بر ترویج و برگزاری این نوع برنامه ها تأکید کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی اهر یادآور شد نظام اسلامی یک نظام مردمی و مورد حمایت اکثریت اقشار مختلف جامعه است و امروز نیز باید با بصیرت و دشمن شناسی م حضور درصحنه های مختلف انقلاب توطئه های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی نمائیم.

انتهای پیام/