به گزارش اهرامروز به نقل از ایثار، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده امام‌جمعه شهرستان اهر در دیدار با مادر مکرم شهید «عوض فیضی آقاکندی» از خانواده‌های معظم شهدا به‌عنوان سرمایه‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یادکرد.

آیت‌الله حاجی‌زاده بابیان اینکه مادران شهدا اسوه‌های صبر و پایداری هستند افزود: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران الگوهای بی‌نظیری برای ملت ایران هستند که در همه حال و بدون هیچ توقعی از نظام و انقلاب پشتیبانی کرده‌اند.

وی گفت: ما هر چه داریم از مجاهدت‌ها و فداکاری‌های فرزندان این مرزوبوم است که برای تأمین امنیت و ثبات و پایداری انقلاب، جان خودشان را تقدیم کردند.

امام‌جمعه اهر در ادامه با همسر مکرم جانباز متوفی عوض پورکریم اورنگی ملاقات و با وی گفتگو کرد.

وی در این دیدار از همسران جانبازان به‌عنوان زنان صبور یادکرد و گفت: شما وظیفه بسیار سنگینی در قبال جانبازان عزیز و تربیت فرزندانتان بر دوش دارید.

آیت‌الله حاجی‌زاده متانت، ایستادگی و ایثار همسران جانبازان را قابل‌تقدیر دانست و اظهار کرد: شما صبر و بردباری خویش در طول دوران دفاع مقدس و پس‌ازآن در تمام سال‌های مجروحیت در کنار جانبازان صبورانه ایستادید و این اجری فراوان در نزد خداوند متعال دارد.

گفتنی است در این دیدارها که یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ انجام شد احمد ابراهیمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر نیز حضور داشت.

 

انتهای پیام/