به گزارش اهرامروز به نقل از ایثار آذربایجان شرقی، احمد ابراهیمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئول کمیته ایثارگران ستاد گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان اهر گفت: عامل پیروزی و تداوم انقلاب، فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی چهل‌سالگی انقلاب را مرهون ازخودگذشتگی‌های شهدا و ایثارگران، اندیشه‌های متعالی امام خمینی(ره) و رهنمودها و تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) دانست و اظهار داشت: همه اقشار مختلف مردم در طول عمر بابرکت نظام، به طرق مختلف ایفای نقش نموده‌اند.

ابراهیمی به نقش مؤثر خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: به برکت خون مطهر شهدا، کشور عزیزمان در اوج اقتدار قرار دارد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر خاطرنشان کرد: موفقیت‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا حدی است که امروز کشورمان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل ایجاد ثبات و امنیت در منطقه و جهان محسوب می‌شود.

مسئول کمیته ایثارگران ستاد گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان اهر بر لزوم تبیین نقش بی‌بدیل و کم‌نظیر شهدا و ایثارگران در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی به نسل جوان و نوجوان جامعه تأکید کرد.

وی در ادامه به تشریح اهداف و مأموریت‌های فرهنگی کمیته ایثارگران در جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسمات چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و خواستار تشریک‌مساعی و هم‌افزائی اعضاء در این زمینه شد.

گفتنی است، جلسه کمیته ایثارگران ستاد گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان اهر چهارشنبه ۲۵ دی‌ماه سال ۱۳۹۷ برگزار و اعضای کمیته نسبت به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در جهت برگزاری باشکوه مراسمات دهه مبارک فجر پرداختند.

انتهای پیام/