به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در دیدار با فرماندهان سپاه ناحیه، بسیجیان و مدیران پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان اهر با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: این دیدارها و نشست‌ها نه برای من حاجی‌زاده است نه برای کسی دیگر، بلکه این دیدارها رنگ و بوی بسیج و ولایت دارد و ما به خود می‌بالیم که بسیجی هستیم.

وی با اشاره به این‌که مسلمانان جهان بنا به توصیه قرآن باید متحد و تشکل مشترکی داشته باشند، افزود: مسلمان که به آیه وحدت قرآن کریم عمل‌نکرده‌اند به‌طوری که اگر اتحاد بین مسلمانان وجود داشت استکبار جهانی سوءاستفاده نمی‌کرد.

امام جمعه اهر ادامه داد: در بحث بسیج بزرگ و کوچک و زن و مرد نداریم، وقتی دشمن هجوم بیاورد باید با تفکر بسیجی در برابر زیاده‌خواهی دشمن ایستادگی می‌کنیم.

حاجی‌زاده با ذکر اینکه تقارن هفته بسیج و وحدت به این هفته پرافتخار حال و هوای دیگری بخشیده است، گفت: اگر امام راحل آن زمان نهال بسیج را نمی‌کاشتند امروز نه‌تنها بسیج نبود بلکه سلطه‌گران نظام اسلامی را تحت‌فشار قرار می‌دادند.

وی تصریح کرد: تفکر بسیجی و شجاعت و دلاوری‌های بسیج مانع از تحقق اهداف دشمنان نظام اسلامی‌شده به‌طوری که اگر بسیج نبود شاید امروز نظام اسلامی هم وجود نداشت و اینکه کشور را بسیج حفظ کرده گزافه نیست.

امام جمعه اهر گفت: امام راحل می‌فرمودند امیدوار هستند تا خداوند ایشان را با بسیجیان مشهور کند و ایشان از این‌که بسیجی بودند افتخار می‌کردند، بسیجیان افتخار کنند که امام راحل یک مرجع تقلید خود را بسیجی می‌دانستند.

حاجی‌زاده با تأکید بر اینکه بسیج و بسیجیان همواره تحت امر ولایت و دین اسلام بوده است، ابراز داشت: هویت اصلی بسیج را دین اسلام تشکیل می‌دهد این در حالی است که برخی‌ها از دین به نفع خود استفاده می‌کنند اما بسیج دین‌دار واقعی است.

وی افزود: بسیج نه اهل زد و بند است نه اهل بده و بستان بلکه یکی از خصوصیات بسیج تعامل بوده و از طرفی دیگر بسیج کار آباد کردن شهرها و روستاها را دارد که از اقدامات آن در مناطق محروم به‌وضوح دیده می‌شود.

امام جمعه اهر با اشاره به این‌که تفکر بسیجی بود که مردم سوریه و عراق را از دست تروریست‌های داعش نجات داد، خاطرنشان کرد: امیدواریم همیشه بسیجی بمانیم چراکه با تفکر و منش بسیجی می‌توانیم بر تمامی مشکلات و سختی‌ها فارغ آییم.

انتهای پیام/