به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در جشن حمایت و نسیم مهر و مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اهر، اظهار داشت: هر سال چندین جلسه در رابطه با زندانیان در اهر تشکیل می‌دهد که یکی از آن جشن گل‌ریزان است، خوشبختانه خیرین، مسئولان و مردم در این جشن اهتمام ویژه‌ای به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد از بند زندان دارند.

وی با اشاره به اینکه زندانیان شهرستان اهر جزو محکومین مالی‌اند و شرور نیستند، افزود: افرادی که دلیل شرارت و حتی اعتیاد راهی زندان می‌شوند بیشتر لطمه به خانواده‌های آن‌ها وارد می‌شود به همین خاطر لازم است تا همه با انجام‌وظیفه دینی از خانواده‌های زندانیان نیازمند حمایت کنیم.

امام جمعه اهر ادامه داد: تاکنون هر اندازه که از خانواده‌های نیازمند زندانیان حمایت‌شده قابل‌تقدیر است اما باید تلاش شود تا بیش از این‌ها به خانواده‌های زندانیان رسیدگی کنیم لذا آن‌ها استحقاق خدمت بیش از این‌ها را دارند.

حاجی‌زاده بابیان اینکه دستگیری از فقرا، نیازمندان و مستضعفان یک وظیفه دینی و ملی است، گفت: برخی‌ها ثروتمند هستند اما توفیق احسان و انفاق در راه رسیدگی به امور فقرا را ندارند ولی برخی دیگر نیز در هر کار خیری داوطلب می‌شود.

وی در ادامه به سخنان سخیف و تهدیدهای رئیس‌جمهور علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و یادآور شد: از روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی شاهد تهدیدهای مکرری از سوی دشمنان و شیاطین بوده‌ایم که هیچ ارزشی و اعتنایی به این تهدیدها نمی‌کنیم.

امام جمعه اهر با تأکید بر اینکه ملت ایران چهل سالی می‌شود که بدون آمریکا و شیاطین زندگی می‌کنند، ابراز داشت: جمهوری اسلامی در طول این چهار دهه گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی توانسته سلطه گران عالم را ذلیل کند، آیا تا به حال از خود پرسیده‌ایم که چرا آمریکایی‌ها از ایرانیان این‌قدر کینه‌دارند؟ چون ایران تنها کشوری است که د برابر سلطه گران مقاومت و ایستادگی کرده است.

حاجی‌زاده اضافه کرد: رئیس‌جمهور آمریکا کور خوانده ایران آن ایرانی نیست که در برابر آن‌ها سر تعظیم فرود بیاورد و یا تسلیم زیاده‌خواهی‌هایشان شود، حال اگر به گذشته توجه کنیم افرادی بودند که می‌گفتند ایران از بین می‌رود اما خود در گور خوابیده‌اند و ایران با اقتدار به راه خویش ادامه می‌دهد، اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با فرهنگیان گفتند: آقای ترامپ شما غلط می‌کنید! حرف کوچکی نبود.

وی خاطرنشان کرد: ترامپ در کمال بی‌شرمی و جسارت و در مقابل ملت‌های جهان ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران را تهدید کرد، نتیجه این بود که دیده‌بان امت مقام معظم رهبری بارها در مورد عهدشکنی آمریکا تذکر داده بودند و اکنون این شد که رئیس‌جمهور آمریکا از برجام که یک توافق بین‌المللی است خارج شد و همه ملت‌ها دیدند که نمی‌شود به آمریکا اعتماد کرد.

امام جمعه اهر با اشاره به اینکه خرج آمریکا از برجام و قطع رابطه با ایران، قطعاً به نفع جمهوری اسلامی تمام می‌شود، تصریح کرد: ایران به خاطر مسائل اجتماعی وارد بحث برجام شد وگر نه جمهوری اسلامی به‌هیچ‌عنوان تمایلی به نشستن با آمریکایی‌ها دور میز مذاکره نداشت این‌که مسلمانی بیاید و با کفار دور میز مذاکره بنشیند ننگی بیش نیست.

حاجی‌زاده، بر لزوم حفظ اتحاد و انسجام ملی مردم و مسئولان در برابر توطئه‌های شیطان بزرگ تأکید کرد و افزود: این‌که گفته شود اروپایی‌ها به توافق هسته‌ای برخلاف آمریکا پایبند هستند اما در اصل اروپایی‌ها غیر از آن‌که دست‌نشانده آمریکایی‌ها باشند نیستند و نباید حتی به آن‌ها اعتماد کنیم.