به گزارش اهرامروز، عباسعلی شکری در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از طرح‌های پژوهشی اساتید و دانشجویانی که ایده‌های آن‌ها قابلیت تبدیل به تولید انبوه بوده و مورد تأیید دستگاه‌های مرتبط قرار گیرد این دانشگاه از طرح‌های فوق حمایت می‌کند و آمادگی دارد در قالب شرکت‌های دانش‌بنیان از آنها حمایت کند.

وی با اشاره به رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی که درآمدزایی غیر از شهریه دانشگاه می‌باشد حوزه پژوهش و فناوری واحد اهر با دارا بودن آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها در رشته‌های مختلف که مجهز به فناوری‌های نوین می‌باشد آماده همکاری و امضاء تفاهم نامه‌های پژوهشی و تحقیقاتی و بین بخشی با ادارات و سازمان‌های مختلف می‌باشد.

این مقام مسئول افزود: با سیاست‌های جدید دانشگاه آزاد اسلامی از هر طرح پژوهشی و پایان‌نامه‌هایی که قابلیت تجاری‌سازی داشته و درآن درآمدزایی تعریف شود این دانشگاه تسهیلات و تمهیدات ویژه‌ای را برای فعالان این عرصه تدارک دیده است.

شکری تأکید کرد: با رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی انتظار داریم اساتید، دانشجویان در ارتقاء کمی و کیفی پایان‌نامه‌ها تلاش مضاعف نمایند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در پایان یادآور شد در این راستا با تشکیل جلسات با روسای دانشکده‌ها و مدیران گروه، امور پایان‌نامه‌ها توصیه شده بر کیفیت‌بخشی پایان‌نامه‌ها نظارت کافی و لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/