علیرضا آقازاده در گفت‌وگو با اهرامروز با اشاره به روند اجرایی دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران اظهار داشت: جشنواره امسال نسبت به سال‌های قبل از انسجام و هماهنگی بیشتری برخوردار است که امیدواریم این روند رو به رشد همچنان تداوم یابد.

وی با اشاره به داوران دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران گفت: یکی از داوران این دوره حسین محب اهری که اهری الاصل و از افتخارات سینما و تلویزیون کشورمان می‌باشند آثار و هنرنمایی‌های وی در عرصه هنر و سینما بر کسی پوشیده نیست.

دبیر دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران با معرفی دومین داور این دوره از جشنواره عنوان داشت: سعید داخ از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ایران که چندین سال در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت دارند نیز در شهرستان اهر حضور خواهند داشت.

آقازاده، از امیر حسین شفیعی به‌عنوان سومین داور این دوره از جشنواره نام برد و ابراز داشت: امیر حسین شفیعی کارشناس حوزه هنری در زمینه تئاتر، دبیری جشنواره‌های متعدد، رئیس انجمن هنرهای نمایشی کل استان تهران که در زمینه تئاتر خیابانی نیز صاحب سبک و صاحب‌نظر هستند.

وی با اشاره به دلایل تأخیر در برگزاری جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران پرداخت و گفت: همچنان که همگان اطلاع دارند این جشنواره با تأخیر برگزار می‌شود و حتی به دلیل مشکلات مالی زمزمه‌هایی مبنی بر عدم برگزاری آن نیز به گوش می‌رسید اما علاقه و محبت مردم عزیز سبب شد تا تلاش خود را برای این امر دوچندان کنیم.

دبیر دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران با اشاره به راه‌اندازی کمپین حمایت از جشنواره، از این اقدام مردمی تقدیر کرد و افزود:دبیرخانه جشنواره  دوازدهم نقشی در این کمپین ندارد و مردم عزیز شهرستان و اهری‌های سایر شهرها و استان‌های کشور عزیزمان آن را در فضای مجازی راه‌اندازی کرده‌اند و ما را در امر برگزاری این رویداد فرهنگی یاری می‌کنند.

آقازاده همچنین با اشاره به کمک‌ها و همیاری همشهریان به جشنواره تئاتر از این گروه افراد که برای اعتلای نام و فرهنگ شهرستان و منطقه تلاش می‌کنند، تقدیر کرد.

انتهای پیام/