سید محمد عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز، بابیان این‌که در طول شش روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۵۸۰ نفر از حوزه انتخابیه اهر در این انتخابات نام‌نویسی کرده‌اند، اظهار داشت: کل داوطلبان انتخابات شوراهای روستایی بخش مرکزی شهرستان اهر که در روز ششم ثبت‌نام کرده‌اند ۲۰۶ نفر است.

وی با اشاره به اینکه ۲۲۱ نفر در ششمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه انتخابیه اهر نام‌نویسی کردند، افزود: از مجموع ثبت‌نامی‌های روز ششم ۵ نفر زن هستند که ۲ نفر در شورای اسلامی شهر اهر و ۳ نفر داوطلب انتخابات شوراهای روستایی بخش مرکزی این شهرستان شده‌اند.

فرماندار شهرستان اهر ادامه داد: با توجه به اینکه تاکنون ۱۳ زن برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از حوزه انتخابیه اهر ثبت‌نام کرده‌اند، از این تعداد ۸ نفر برای شورای شهر و ۵ نفر در شوراهای روستایی بخش مرکزی شهرستان اهر هستند.

عابدی با تأکید بر اینکه تا پایان پنجمین روز ۷۷ نفر برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر اهر نام‌نویسی کرده بودند، گفت: این رقم با احتساب ثبت‌نامی‌های روز ششم تا این لحظه به ۹۲ نفر رسیده است که فقط در ششمین روز ۱۵ نفر در شورای شهر اهر ثبت‌نام کرده‌اند.

وی همچنین اضافه کرد: از مجموع ۲۲۱ داوطلبی که در ششمین روز در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از حوزه انتخابیه اهر ثبت‌نام کرده‌اند ۲۱۶ نفر مرد و ۵ نفر زن هستند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اهر در پایان با اشاره به اینکه تنها یک روز برای ثبت‌نام در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا باقی‌مانده و دیگر تمدید نمی‌شود، خاطرنشان کرد: داوطلبان تنها روز یک‌شنبه فرصت دارند تا در انتخابات شوراها ثبت‌نام کنند.

عابدی یادآور شد: هنوز آمار داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه انتخابیه اهر به دلیل حضور داوطلبان جهت نام‌نویسی نهایی نشده و ثبت‌نام از داوطلبان همچنان ادامه دارد.