به گزارش خبرنگار اهرامروز، بهبود سعادتی در حاشیه اعزام تیم رزمی نینجا رنجر اهر به اولین دوره مسابقات استانی همایش اقتدار رزمی کاران اظهار کرد: یکی از فاکتورهای سلامت هر جامعه بحث ورزش و فعالیتهای ورزشی است که خوشبختانه مردم عزیز ما نیز علاقه زیادی به این مسئله دارند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان هر شهر و منطقه نیز باید حمایت از ورزش را در برنامه های خود قرار دهند گفت: نتیجه ورزش و فعالیتهای ورزشی، سلامتی و شور و نشاط جامعه است عکس این قضیه نیز صادق است یعنی هر چه به ورزش کم اهمیت تر باشیم باید همان هزینه های و بسیار بیشتر از آن را باید برای درمان بیماریهای مختلف ناشی از عدم فعالیتهای بدنی مانند بیماریهای قلبی و عروقی اختصاص دهیم.

مدیر کانون بسیج ورزشکاران شهرستان اهر افزود: از نتایج مؤثر دیگر توجه به امر ورزش کاهش اعتیاد در جامعه است یعنی ما هر چه به سمت ورزش و فعالیتهای سالم همگانی حرکت کنیم از بلای خانمان سوز اعتیاد دورتر و شاهد خانواده ای سالم و در نتیجه جامعه ای سالم خواهیم بود.

سعادتی با اشاره به اینکه طبق مصوبه مجلس تمامی ادارات باید نیم درصد از بودجه سالانه خود را به ورزش اختصاص دهند گفت: متأسفانه در بسیاری از ادارات و سازمانها توجهی به ورزش نمی شود و این امر که یکی از نیازهای اصلی جامعه است مغفول مانده است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان اهر ادامه داد: از شهردار اهر می خواهم تا واحدی به نام ورزش در شهرداری ایجاد گردد تا ضمن هماهنگی با سایر ادارات و نهادهای زیربط امر ورزش، از ورزشکاران اعزامی به مسابقات خارج از کشور نیز حمایت های لازم انجام گیرد.

تیم بسیج ورزشکاران گروه هنرهایی رزمی نینجا رنجر شهرستان اهر به اولین دوره مسابقات استانی اقتدار رزمی کاران اعزامی مسابقات کشوری بسیج ورزشکاران به مدیریت استاد بابالویان نماینده نینجا رنجر استان با یاد و خاطره شهید میر قاسم آل یاسین اعزام شد.