به گزارش اهرامروز، روابط عمومی قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ شب گذشته (پنجشنبه۲۹ تیر)‌ تعدادی از تروریست‌های وابسته به استکبار جهانی از سرویس‌های جاسوسی بیگانه که در منطقه صفر مرزی شمال غرب کشور قصد انجام اقدامات تروریستی داشتند با هوشیاری و قاطعیت رزمندگان قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه مواجه و در یک درگیری سنگین ناکام ماندند.

این اطلاعیه می‌افزاید: ‌در این درگیری سه تن از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند،  چهار تن زخمی و یک تن از تروریست‌ها نیز دستگیر شد و مابقی آنها به آن سوی مرز فرار کردند.

بنابر این اطلاعیه در این درگیری یکی از پاسداران دلیر انقلاب اسلامی لشکر ۳ حمزه سید الشهدا(ع) به نام سرگرد یاسین قنبری به درجه رفیع شهادت نائل آمد و یکی دیگر از رزمندگان اسلام مجروح شد.

در این اطلاعیه تأکید شده است:‌ فرزندان ملت ایران در نیروی زمینی سپاه و سایر سازمان‌های نظامی، اطلاعاتی و امنیتی اجازه عرض اندام به پیاده نظام‌های قدرت‌های استکباری و مرتجعین منطقه‌ای را نخواهند داد و با هرگونه اقدامی که بخواهد امنیت و آرامش میهن اسلامی را مورد تهدید قرار دهد، قاطعانه برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/