به گزارش خبرنگار اهرامروز، محمد حسین پور در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: اداره کل بیمه سلامت استان آذربایجان شرقی موفق گردید برای سومین سال متوالی در جشنواره شهید رجایی استان عنوان دستگاه برتر در گروه اجتماعی ، سلامت و بهداشت و در مجموع شاخصهای اختصاصی و عمومی را به خود اختصاص دهد.
لازم به ذکر است، ۵۵ دستگاه اجرایی استان در بیست ویکمین جشنواره ی شهید رجایی استان شرکت داشتند که ۱۱ مورد از آن ها مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند که در ارزیابی بعمل آمده اداره کل بیمه سلامت استان آذربایجان شرقی در مجموع شاخصها بالاترین امتیاز را در بین کل دستگاهای اجرایی استان کسب نموده است.
همچنین در بخش مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی، اداره کل بیمه سلامت و تعدادی از ادارات کل استان به عنوان دستگاه‌های منتخب معرفی و از مدیران آنها تجلیل شد.
گفتنی است، بیست و یکمین جشنواره‌ی شهید رجایی در سالن همایش سازمان مدیریت و برنامه ریزی تبریز و با هدف تقدیر از تلاشگران عرصه ی خدمت و ارتقای فرهنگ تلاش و تعهد برگزار شد.
در این آئین، مدیران و دستگاه‌های منتخب استان که براساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی موفق به کسب بیشترین امتیاز در جشنواره شهید رجایی شده بودند مورد تقدیر قرار گرفتند.