به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در دیدار با فعالان فرهنگی و شعرای شهرستان اهر که به مناسبت روز فرهنگ عمومی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از برکات عاشورا و اربعین حسینی، شعر آیینی است که شعرای ما برای عاشورا و اربعین حسینی شعر آیینی می‌سرایند.

امام جمعه اهر با اشاره به اینکه همایش توسعه پایدار و بهره‌وری یکی از مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر بود، افزود: از دانشگاه پیام نور واحد اهر و اداراتی که در برگزاری همایش توسعه پایدار و بهره‌وری با محوریت اقتصاد مقاومتی همکاری داشته‌اند تشکر می‌کنم البته این همایش‌ها نیز باید خروجی داشته باشد.

وی ادامه داد: انتظار داشتیم تا در این مراسم گزارشی از همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری تا همایش توسعه پایدار و بهره‌وری ارائه شود و اعلام شود که در شهرستان اهر چه اقدامات عملی صورت گرفته است.

حاجی‌زاده اضافه کرد: اگر آثار عملی همایش‌ها به اطلاع مردم می‌رسید شاید این‌گونه همایش‌ها زیر سؤال نمی‌رفت البته که زمان ازدست‌رفته دیگر بازنمی‌گردد ولی دست‌اندرکاران همایش توسعه پایدار و بهره‌وری باید توجه داشته باشند تا برکات همایش تا همایش‌های دیگر اطلاع‌رسانی شود.

امام جمعه اهر بابیان اینکه تمامی هنرمندان اهری از نظر خلق هنرهایشان زیبا هستند، گفت: منطقه ارسباران و به‌تبع شهرستان اهر انسان‌های مستعدی در زمینه‌های مختلف دارد و امیدواریم در اشعار آیینی نیز برکات خوبی را بر جای بگذاریم.

وی با قدردانی از دست‌اندرکاران غرفه ویژه مطبوعات و پایگاه‌های خبری شهرستان اهر در نهمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های آذربایجان شرقی، بیان داشت: وحدت و صمیمیت رسانه‌های شهرستان اهر در نمایشگاه مطبوعات گامی ارزشمند برای ترویج اتحاد رسانه‌ها بود.

حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: وحدت رسانه‌های اهر برای رسانه‌های سایر شهرستان‌ها نیز باید الگو باشد و انتظاری که از مسئولین داریم این است که از سال آینده فضای کافی برای غرفه مطبوعات و رسانه‌های شهرستان اهر در نمایشگاه مطبوعات قرار دهند.

انتهای پیام/