به گزارش خبرنگار اهرامروز، زاهد محمودی در نخستین جلسه شورای مسکن شهرستان اهر در سال ۹۷ با اشاره به سالروز تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌فرمان امام خمینی(ره) و افتتاح حساب امام راحل اظهار داشت: فعالیت و محرومیت‌زدایی انجمن خیرین مسکن‌ساز و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اهر قابل‌تقدیر و قدردانی است.

وی به شعار سال ” حمایت از کالای ایرانی ” که از سوی رهبر انقلاب اسلامی نام‌گذاری شده اشاره کرد و افزود: بایستی سعی و تلاشمان بر این باشد تا مصرف کالای ایرانی را فرهنگ‌سازی و نهادینه کنیم و تولیدکنندگان با ارتقاء کیفیت کالاهای تولیدی اعتماد عمومی مردم را تقویت کنند.

فرماندار شهرستان اهر بابیان اینکه دستگاه‌های ذی‌ربط مکلف‌اند تا مشکلات مسکن مهر شهید منتظری و کارگران را تعیین تکلیف کنند، گفت: پروژه‌های مسکن مهر شهید منتظری و کارگران قرا بود تا پایان سال گذشته تعیین تکلیف شود ولی این امر تحقق نیافت و اینجا دنبال مقصر جلوه دادن کسی نیستیم اما حق با مردم است و پیچیدگی شاید مانع از پیشرفت امور می‌شود.

محمودی بر لزوم تعیین تکلیف پروژه‌های مسکن مهر شهید منتظری و کارگران در سال جاری تأکید کرد، بیان داشت: انتظار داریم این پروژه‌ها به هر نحوی که تکمیل و مالکان تحویل شود.

وی با تأکید بر اینکه ارائه انشعابات رایگان به مساکن مددجویان بهزیستی و کمیته امداد طبق قوانین کشور لازم‌الاجرا بوده و دستگاه‌ها حق تخطی از قانون را ندارند، ابراز داشت: اگر مشکلی در این زمینه وجود دارد در جلساتی بعدی که با حضور انجمن خیرین مسکن‌ساز و دستگاه‌های خدمات رسان برگزار می‌شود مورد بررسی قرار گیرد.

فرماندار شهرستان اهر خاطرنشان کرد: تمامی مصوبات شورای مسکن شهرستان اهر در سال گذشته باید پیگیری و اجرایی شود هرگونه عذر در این زمینه قابل‌قبول نخواهد بود.