به گزارش اهرامروز به نقل از فارس، حجت الاسلام محمد علی نظری در جلسه ستاد پیشگیری از جرم دادگستری اهر اظهار داشت: باید در خدمتگزاری به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم و هرچه داریم به برکت حضور مردم و ایثارگری‌های آنهاست و بدین علت است که همه ما در قبال مردم و دین داریم و باید با خدمت هر چه بیشتر و حل مشکلات مردم این دین را به ولی نعمتان انقلاب که همان مردم هستند اداء کنیم.

وی گفت: امروز یکی از دغدغه‌های اساسی مردم بحث معیشتی و مشکلات اقتصادی است و همه ما مسئولان در این خصوص وظیفه داریم با کار و تلاش بیشتر گرهی از مشکلات مردم بگشائیم و  رضایت‌مندی آنها  بیش از گذشته تلاش کنیم.

رئیس ستاد پیگیری از وقوع جرم دادگستری اهر از برخورد قاطع با متخلفان و کم فروشان و افراد فرصت‌طلبی که در مسائل اقتصادی و توزیع مایحتاج ضروری مردم سنگ‌اندازی و خللی ایجاد کنند  خبر داد و افزود: نماینده ویژه دادستان اهر همراه با اکیپ بازرسی و ستاد تنظیم بازار در کمترین زمان ممکن خارج از نوبت به اینگونه تخلفات رسیدگی می‌کنند.

وی از دستگیری فردی که اقدام و تهیه و توزیع روغن ماشین تقلبی می‌کرد، خبر داد و گفت: این فرد به جرم خود اعتراف کرده و پرونده‌اش طی مراحل قضایی است.

این مقام مسئول همچنین از برخورد قاطع با اکیپی که اقدام به قاچاق دام خبر داد و افزود این افراد به صورت برنامه‌ریزی شده با خرید دام‌ها به قیمت نامتعارف و انتقال به مناطق مرزی برای خارج کردن از ایران را داشتند دستگیر شده‌اند و با همکاری دستگاه‌های ذیربط  تلاش داریم این موارد با هماهنگی هیئت امنای میدان دواب و نظارت دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و انتظامی و قضایی کمتر شود.

نظری از دستگیری ۶ نفر که اقدام به مشروبات تقلبی در سطح شهرستان کرده‌اند خبر داد و افزود: پرونده این افراد توسط حوزه قضایی شهرستان در حال مراحل قضایی است.

رئیس دادگستری اهر با هشدار به افرادی که مخل امنیت عمومی در سطح شهر بوده و به بهانه چهارشنبه آخر سال اقدام به آتش‌سوزی و ایجاد سر و صدای ناهنجار می‌کنند تاکید کرد  اگر این افراد با سرو صدای ناهنجار مانع آرامش و آسایش شهروندان شوند برخورد می‌کنیم.

وی تأکید کرد: انتظار داریم با فرهنگ‌سازی مناسب آداب و رسوم و آیین چهارشنبه آخر سال به نحو شایسته با برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری برگزار شود و قطعاً مردم نیز از این برنامه‌ها استقبال می‌کنند.

این مقام مسئول گفت: با هماهنگی انجام شده سارقانی که سابقه سرقت و جرم‌های خشن دارند  مرخصی عیدی داده نخواهد شد و دستگاه‌های نظامی و انتظامی نیز با هماهنگی بیشتر و با برقراری گشت‌های ویژه در طول ایام نوروز در خدمت شهروندان خواهند بود.

رئیس دادگستری اهر تصریح کرد: هر مدیر و مسئولی که در حوزه فعالیت خود تعلل و کم کاری کند و در امور مربوط به مردم خللی ایجاد کند به نظام و انقلاب و خون شهدا خیانت می کند.

انتهای پیام/