به گزارش خبرنگار اهرامروز، سرهنگ عبدالحسین ایمانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهر، اظهار داشت: جشن چهل‌سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی می‌گیریم که دشمنان هر روز برای ملت و قیام ملت ایران توطئه‌چینی می‌کنند اما در طول چهل سال شاهد بودیم که اراده ملت در برابر نفوذهای دشمن رسوخ ناپذیر است.

فرمانده سپاه ناحیه اهر ادامه داد: با وجود این‌که چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی سپری می‌شود اما هنوز غربی‌ها و اندیشکده های آن‌ها در خصوص انقلاب اسلامی مطالعاتی می‌کنند و می‌خواهند با سوءاستفاده از عوامل پیروزی انقلاب، انقلاب اسلامی ایران را به سمت انحراف هدایت کنند.

وی بابیان اینکه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی دشمن سعی دارد تا با ترفندها، کودتاها، ترورهای نافرجام و فتنه‌ها انقلاب اسلامی را از مسیر اصلی‌اش خارج کند، افزود: فریب‌خوردگان داخلی که از طرف دشمن برای انحراف انقلاب اجیر شده بودند اما با هوشیاری بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی نه‌تنها نتوانستند بلکه به طرز عجیب و غریب از کشور گریختند.

ایمانی اضافه کرد: تولید انواع موشک‌ها و تجهیزات نظامی روز دنیا از نتایج و دستاوردهای تحصیل جوانان ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس است که استکبار جهانی هشت سال جنگ نا برابر را از طریق صدام ملعون به جمهوری اسلامی تحمیل کرد به‌طوری که جوانان ایرانی که در زمان جنگ با فرمان امام خمینی(ره) به سمت جبهه‌های جنگ راهی می‌شدند دشمن متوجه شد که ایران در این جنگ به پیروزی می‌رسد.

فرمانده سپاه ناحیه اهر با اشاره به اینکه دشمنی دشمنان با ملت ایران و انقلاب اسلامی هیچ‌وقت تمامی ندارد، گفت: دشمنان در تمامی جبهه‌ها و عرصه‌ها توطئه‌های مختلفی را علیه ملت ایران پیش‌بینی کرده که یکی از آن‌ها شبیخون فرهنگی است آن زمان بود که اندیشکده های غربی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی به این نتیجه رسیدند که باید از راه فرهنگی و جنگ نرم وارد میدان شوند.

وی بیان کرد: هر آنچه که در اندیشکده های غربی‌ها به‌صورت محرمانه برعلیه ملت ایران و برای براندازی نظام جمهوری اسلامی طراحی می‌شود همان‌ها از طریق رسانه‌های عمومی اعلام می‌شود و وقتی مقام معظم رهبری شعار سال را اقتصاد مقاومتی انتخاب کردند دشمنان نیز در این میان ساکت نماندند و سعی کردند تا معیشت مردم را هدف بگیرند.

انتهای پیام/