به گزارش اهرامروز، محمود واعظی شامگاه دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه نیاز امروز به وحدت و انسجام بیش از گذشته است اظهار داشت: یقیناً اگر امروز وحدت و یکپارچگی در کشور وجود نداشته باشد دشمن از این سو برای توطئه افکنی استفاده می کند.

وی با تجلیل از اقدامات وحدت آفرین نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در تقویت اتحاد و انسجام بین مردم و مسئولان افزود: در این زمان می طلبد تا تمامی هم و غم خود را برای رفع مشکلات مردم به کارگیری کنیم زیرا ضمن این که رفع مشکلات و دغدغه های زمینه سوءاستفاده دشمن را می بندد بلکه این مهم نیاز به آرامش و انسجام دارد.

رئیس دفتر رئیس جمهور، دعواهای جناحی و سیاسی از مهم ترین عوامل از بین رفتن فضای آرامش بخش و وحدت در کشور عنوان کرد و گفت: حضور شخصیتی همچون نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی که پیشگام در تقویت وحدت و انسجام جامعه هستند برای این استان بسیار مغتنم است.

واعظی با تاکید بر اینکه دولت به استان آذربایجان شرقی به عنوان یکی از استان های بزرگ اقتصادی و قطب تاثیرگذار اقتصادی در کشور نگاه می کند، ابراز داشت: دولت تدبیر و امید تمامی مسائل و مشکلات آذربایجان شرقی را بررسی و برای رفع آنها برنامه ریزی می کند از این رو که رئیس جمهور به این استان سفر می کند امیدواریم توفیقات این سفر توسعه بیش از پیش آذربایجان شرقی باشد.

وی، نقش استان آذربایجان شرقی در توسعه اقتصادی کشور را برای دولت حائز اهمیت دانست و افزود: آذربایجان شرقی در برخی حوزه های اقتصادی آمار خیره کننده ای داشته علی الخصوص این استان در بخش صادرات حرف های زیادی برای گفتن دارد و می تواند با اتخاذ سیاست های درست و منسجم اقتصادی توسعه یابد.

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به اینکه دولت همواره با مراجع، علماء و ائمه جمعه رابطه ای پررنگ، دوسویه و مداوم داشته است خاطرنشان کرد: همواره تاکید ما بر این عزیزان این بوده که دولت را متعلق به خود دانسته و با ارشادات خویش دولتمردان را راهنمایی و مسیر دست را نشان دهند.

انتهای پیام/