به گزارش اهرامروز به نقل از ایثار آذربایجان شرقی، زاهد محمودی دهه مبارک فجر را فرصت مناسبی برای تبیین آثار و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواند و اظهار کرد: دولت با همه توان و امکانات به دنبال خدمت‌رسانی گسترده به مردم شریف کشورمان است.
فرماندار شهرستان اهر ادامه داد: دهه فجر فرصت مغتنمی برای تبیین خدمات و اقدامات دولت در بخش‌های مختلف بوده و لازم است مسئولین دستگاه‌های اجرایی در این ایام، خدمات ارائه‌شده را به اطلاع مردم برسانند.
محمودی ایام‌الله دهه مبارک فجر را تجسم اراده، ایمان و عظمت ملت مسلمان ایران خواند و افزود: این دهه یادآور رهایی مردم از استبداد ستم شاهنشاهی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) است که با اندیشه‌ای والا و اعتقادی راسخ، کاخ‌های استبداد را ویران ساخت تا همه بدانند، ملت ایران اسلامی با ولایتمداری و امید به آینده پیروز همه عرصه‌ها خواهد بود.
وی افزود: امروز برکات فراوان انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف ازجمله زیرساخت‌ها، حمل‌ونقل، ارتباطات، اکتشافات، صنایع نظامی و… برای همگان قابل‌مشاهده و مشهود است.
فرماندار شهرستان اهر گفت: در طول چهل‌ویک سال از عمر انقلاب به دستاوردهای بزرگی رسیده‌ایم تا آنجا که مقتدرانه در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرده‌ایم و این عزت انقلاب، مرهون خون‌های پاک شهدایی است که برای اهداف والای انقلاب و نهادینه شدن ارزش‌های اسلامی از جان خود گذشتند.
انتهای پیام/