به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در دیدار با زاهد محمودی فرماندار جدید شهرستان اهر ضمن تشکر از وی به دلیل حضور در دفتر امام‌جمعه شهرستان در اولین روز کاری اظهار کرد: منطقه ارسباران و شهرستان اهر دارای تاریخی غنی و مردمی مؤمن و سخت‌کوش است که متأسفانه از برخی جهات دچار محرومیت هستند.

وی ضمن تشکر از سید محمد عابدی فرماندار قبلی شهرستان و تبریک مسئولیت جدید به فرماندار جدید شهرستان اهر افزود: اگر امروز مسئولی قصد خدمتگزاری داشته باشد شهرستان اهر جایی مناسب برای این امر است که هرقدر کار شود بازهم جا دارد.

امام‌جمعه شهرستان اهر بابیان اینکه امروز همه ما در یک مجموعه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت می‌کنیم گفت: هر مسئولی در جایگاه خود باید وظایف خود را به نحو احسنت انجام دهد چه امام‌جمعه در لباس طلبگی و چه فرماندار در جایگاه اجرایی باید به مردم خدمت کند تمامی عملکردهای مثبت و منفی مربوط به همه است.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه ما از تمامی دولت‌ها حمایت کرده‌ایم گفت: سخنان و مواضع هر امام‌جمعه‌ای بر طبق مواضع مقام معظم رهبری تنظیم می‌شود ما بعد از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ دولتی را زیر سؤال نبرده‌ایم هر دولتی بر طبق ظرفیت‌های خود کار کرده و نفی آن‌ها اشتباه است فقط ممکن است فعالیت یکی بهتر از دیگری باشد.

وی افزود: نفی یک دولت به معنی نفی کردن کل اصول و اساس نظام است، حضرت امام خمینی (ره) و همچنین مقام معظم رهبری نفی دولت‌ها را حرام اعلام کرده‌اند بنده نیز اعتقاددارم که نفی یک دولت حرام شرعی است. انتقاد اگر سازنده و به‌قصد اصلاح باشد خوب است نقد منصفانه باید صورت گیرد تا باعث تنش در جامعه نشود.

امام‌جمعه شهرستان اهر رضایت مردم را از اصول اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: مردم ولایت مدار، شهیدپرور و عزیز شهرستان اهر مانند سایر هم‌وطنان همیشه پشتیبان نظام و ولایت‌فقیه بوده‌اند و همیشه در راهپیمایی‌ها و گردنه‌های سخت و دشوار، تحریم و جنگ همراه نظام و دولت بوده‌اند باید با ایجاد وحدت در جامعه همه را ارج نهاد و در خدمت به آن‌ها کوشش نمود.