به گزارش خبرنگار اهرامروز، سرهنگ پاسدار عبدالحسین ایمانی در ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر، اظهار کرد: سال گذشته به لحاظ منطقه‌ای بودن جشنواره شعر ارسباران نتوانستیم برخی آثار را جزو راه‌یافتگان قرار دهیم و امسال نیز از شهرستان‌های آذربایجان شرقی آثار بسیار خوبی به دبیرخانه این جشنواره ارسال‌شده است.

فرمانده سپاه ناحیه اهر ادامه داد: امسال نیز جشنواره شعر ارسباران به ورت استانی برگزار می‌شود و بر همین اساس نتوانستیم آثاری را از خارج از استان به دبیرخانه جشنواره شعر ارسباران ارسال‌شده بود را قبول کنیم.

وی با اشاره به اینکه منطقه ارسباران مهد ادب، علماء و بزرگان است، افزود: در این جشنواره باید سعی کنیم تا استعداد شعرای ارسباران بیشتر به چشم بیاید و شاعران انقلابی این انتظار رادارند تا زمینه‌ای برای ایفای نقش فراهم شود.

سرهنگ ایمانی تکریم میهمانان جشنواره شعر ارسباران امری ضروری دانست، گفت: میهمانان این جشنواره را باید به گونه ای تکریم کنیم تا احساس غربت نکنند.

فرمانده سپاه ناحیه اهر در پایان‌بر برگزاری هر چه‌بهتر و باشکوه‌تر دومین دوره جشنواره استانی شعر ارسباران نسبت به سال های گذشته تأکید کرد.

انتهای پیام/