به گزارش خبرنگار اهرامروز، علی شوره‌کندی عصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقات سوارکاری جانبازان و معلولین کشور جام ستارخان در اهر اظهار داشت: شهرستان اهر در این مسابقات برای بار دوم به‌عنوان میزبان انتخاب‌شده و با توجه به ثبت این مسابقات در تقویم ورزشی فدراسیون سوارکاری کشور به نام اهر موفقیتی دیگر برای عرصه ورزش شهرستان است.

رئیس هیئت سوارکاری شهرستان اهر افزود: مسابقات سوارکاری جانبازان و معلولین از سال ۹۶ باهدف خدمات‌رسانی به جانبازان و معلولین و ایجاد نشاط و امید به زندگی در این قشر از افراد جامعه کلید خورده است.

وی ادامه داد: این مسابقات به دلیل اینکه به نام شهرستان اهر در تقویم ورزشی فدراسیون سوارکاری ثبت‌شده هر ساله در اهر برگزار خواهد شد.

شوره‌کندی بابیان اینکه شهرستان اهر در این دوره از مسابقات میزبان ۳۰ سوارکار آقا و خانم از ۵ استان کشور خواهد بود، عنوان داشت: استان‌های راه‌یافته به این دوره از مسابقات شامل استان‌های آذربایجان‌شرقی، تهران، البرز، اصفهان و لرستان هستند که در شهرستان اهر به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

رئیس هیئت سوارکاری شهرستان اهر تصریح کرد: دومین دوره مسابقات سوارکاری جانبازان و معلولین کشور جام ستارخان در دو گروه جسمی و حرکتی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به زمان برگزاری دومین دوره مسابقات سوارکاری جانبازان و معلولین کشور گفت: روز چهارشنبه ۱۸ مهرماه سوارکاران در محل اسکان پذیرش‌شده و پنج‌شنبه ۱۹ مهرماه در مجتمع ورزشی تختی اهر برگزار می‌شود.

شوره‌کندی ضمن تشکر از تمامی کسانی که هیئت سوارکاری شهرستان اهر را در راه برگزاری این مسابقات تاکنون یاری کرده‌اند ابراز داشت: از مردم عزیز شهرستان اهر و عموم ورزشکاران و ورزش دوستان دعوت می‌کنیم تا با حضور در مراسم افتتاحیه این مسابقات ضمن تشویق رقابت کنندگان موجب دلگرمی معلولین و جانبازان عزیز شرکت‌کننده در این رویداد بزرگ ورزشی باشند.