به گزارش اهرامروز به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام حسین ستاری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهر به همراه اصغر عبادی رئیس شورای هیئات مذهبی استان آذربایجان شرقی و شهرستان اهر و تعدادی از اعضای شورای هیئات مذهبی این شهر به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرمانده انتظامی این شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار حجت‌الاسلام ستاری ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی بر فرمانده و کارکنان خدوم نیروی انتظامی شهرستان اهر، از زحمات سرهنگ یونس منفرد بابت همکاری با اداره تبلیغات اسلامی در تامین امنیت تمامی برنامه های ملی و مذهبی و علی الخصوص تلاش خالصانه در ایجاد نظم و امنیت مراسم عزاداری هیئات مذهبی در دهه اول محرم تشکر و قدردانی نمود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اهر امنیت را زمینه ساز پیشرفت در عرصه های مختلف سیاسی و اقتصادی شمرد و گفت: اگر امنیت حاصل نشود همه چیز به هم می ریزد و امنیت کشور ما مدیون رشادت و دلیرهای نیروهای نظامی و انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

اصغر عبادی رئیس شورای هیئات مذهبی استان آذربایجان شرقی و شهرستان اهر نیز ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، امنیت را دارای شاخه های متعددی دانست و افزود: امنیت اخلاقی، امنیت اجتماعی، امنیت سیاسی و امنیت قضایی از جمله شاخه های آن است که یکی از ارکان اصلی ایجاد نظم و امنیت در جامعه، نیروی انتظامی است.

عبادی عنوان کرده بنده و همکارانم در شورای هیئات مذهبی به نیابت از تمامی هیئات مذهبی شهرستان از زحمات و خدمات فرمانده تلاشگر و کارکنان خدوم نیروی انتظامی شهرستان اهر در راستای تامین امنیت و نظم عمومی در برنامه های عزاداری ماه محرم به‌ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی نهایت سپاس و قدردانی خود را اعلام میداریم.

سرهنگ یونس منفرد فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اهر ضمن قدردانی از حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی و اعضای شورای هیئات مذهبی شهرستان اهر در محل فرماندهی انتظامی؛ گفت: بنده و همکارانم چیزی جز وظیفه خود انجام نداده ایم و تا آخرین لحظه خدمتمان با جان و دل با پیروی از منویات فرمانده کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای ( دامت برکاته ) در ایجاد و گسترش نظم و امنیت جامعه تلاش خواهیم کرد.