علیرضا تابش در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز با اشاره به اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هیچ پروژه غیر مرتبطی را اجرا نمی‌کند، اظهار داشت: بخشی از بزرگراه اهر – تبریز توسط یکی از شرکت‌های پیمانکاری بنیاد مسکن احداث می‌شود.

وی افزود: هر کمکی که بتواند در روند احداث بزرگراه اهر – تبریز تسریع ببخشد دریغ نمی‌کنیم ولی در هر حال دولت این پروژه را با اوراق اجرا می‌کند و پول نقد کمی به آن تخصیص می‌یابد و ۱۶ کیلومتر از این بزرگراه از آن میزان تعهدی که شرکت پیمانکاری دارد امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بابیان اینکه طرح هادی روستایی را در سطح کشور با جدیت دنبال می‌کنیم، گفت: البته طرح هادی روستایی در شهرستان اهر طرح زیبایی بود و کف سازی و بدنه سازی که در این روستا انجام‌یافته بود توانسته بود تا بوم روستای را حفظ کند.

تابش ادامه داد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کالای ایرانی، در طرح هادی روستای چشمه وزان شهرستان اهر از مصالح ساختمانی بومی استفاده کرده‌ایم و در عین حال که سادگی داشت ولی لطافت خاصی به سیمای روستا بخشیده بود.

پایان بازسازی بخشی از روستاهای زلزله‌زده کرمانشاه تا پایان سال‌جاری

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار اهرامروز مبنی بر اینکه بازسازی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه در چه مرحله‌ای قرار دارد؟ گفت: در بازسازی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه بیشترین انرژی را صرف می‌کنیم و درگیر روند بازسازی هستیم و امیدواریم بتوانیم حداقل تا پایان سال‌جاری بازسازی بخشی از روستاهای مناطق زلزله‌زده را به اتمام برسانیم.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اتمام بازسازی شهرستان زلزله‌زده سرپل ذهاب در سال ۹۸ خبر داد و خاطرنشان کرد: بازسازی شهرستان زلزله‌زده سرپل ذهاب را در نیمه اول سال ۹۸ به پایان می‌رسانیم.

انتهای پیام/ش