به گزارش خبرنگار اهرامروز، مردم همیشه در صحنه شهرستان اهر هم زمان با راهپیمایی مردم استان آذربایجان شرقی و سراسر کشور پس از خطبه‌های نماز جمعه این هفته به خیابان آمدند و فریاد “الله‌اکبر” سر دادند.

این راهپیمایی به دنبال خروج آمریکا از برجام و اثبات مکرر بدعهدی این کشور با حضور پرشکوه همه اقشار مردم در سراسر استان آذربایجان شرقی و اهر برگزار شد و مردم با اتحاد و هم‌صدا، اقدام جنون‌آمیز رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر خروج از برجام را محکوم کردند.

در این مراسم اقشار مختلف مردم، زن و مرد، پیر و جوان، دانشگاهی و حوزوی، بازاریان و فرهنگیان، همه و همه حضور چشمگیری داشته و یکصدا فریاد “مرگ برآمریکا” و “مرگ بر اسرائل” سر دادند.

مردم ولایتمدار این شهرستان با حضور به‌هنگام خود در صحنه‌های دفاع از انقلاب و نظام اسلامی، این بار هم نشان دادند که پای این انقلاب و ولایت‌فقیه خواهند ماند و با سر دادن شعار “ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند” با امام مسلمین تجدید بیعت کردند.

در این راهپیمایی ضدآمریکایی نمازگزاران اهری با در دست داشتن دست نوشته‌هایی با عنوان ترامپ! شما غلط می‌کنید و شعارهای ضداستکباری عهدشکنی آمریکا را در خروج از برجام محکوم کردند.

امروز مردم شهرستان اهر بار دیگر نشان دادند که طعمه بازی‌های سخیف و بدعهدی آمریکا نخواهند شد و فریاد بلند اتحاد و همبستگی خود را در برابر شیطان بزرگ و حمایت انقلاب اسلامی سر دادند.

انتهای پیام/