به گزارش خبرنگار اهرامروز، مهدی زارعی در حاشیه انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان اهر با اشاره به اینکه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان اهر نه دولتی و نه مردمی می‌توان از آن یاد کرد، اظهار داشت: فعالیت این شورا بیشتر شبیه سازمان‌های مردم‌نهاد است.

وی بر لزوم حفظ جایگاه روابط عمومی‌ها در نشر و تنویر افکار عمومی تأکید کرد و افزود: در راستای پاسخگو کردن دستگاه‌ها و تبادل اطلاعات شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها در شهرستان‌ها تشکیل می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر اضافه کرد: شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان اهر متشکل از ۵ عضو اصلی و یک نفر بازرس است و دو کمیته آموزش و تحقیقات و ارتباطات زیر نظر این شورا فعالیت خواهد کرد.

زارعی بابیان اینکه تصور جامعه از روابط عمومی‌ها این است که وظیفه نصب بنر را دارند، گفت: در حقیقت روابط عمومی چشم هر سازمان بوده و پل ارتباطی بین دستگاه‌ها و مردم است و با تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها در اهر شاهد ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها خواهیم بود.

در ادامه از بین کاندیداهای هیئت‌رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان اهر که در فرمانداری اهر برگزار شد، حسن بالاگر مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با ۲۸ رأی، مجتبی فیض بخش مدیر روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران با ۲۳ رأی، مرتضی یوسف زاده مدیر روابط عمومی اداره گاز شهرستان با ۲۲ رأی، امیر اسدپور مدیر روابط عمومی دانشکده فنی شهید چمران با ۲۱ رأی و سید محمد حسینی مدیر روابط عمومی شهرداری اهر به‌عنوان اعضای اصلی هیئت‌رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان اهر انتخاب شدند.