به گزارش خبرنگار اهرامروز، صمد علی‌اکبر زاده اهری در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای دوران دفاع مقدس که به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی برگزار شد، اظهار کرد: روز آتش‌نشانی را به‌تمامی زحمت‌کشانی این عرصه خطیر و فداکار تبریک عرض می‌کنم و از ایثار، فداکاری و ازخودگذشتگی آتش‌نشان عزیز از طرف اعضای شورای اهر قدردانی می‌کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر اهر با اشاره به اینکه از کمبودها و نارسایی‌های آتش‌نشانی بی‌خبر نیستیم، افزود: امیدوارم با اتحاد و همبستگی که بین مجموعه شهرداری، آتش‌نشانی و شورای شهر وجود دارد بتوانیم این کمبودهای امکاناتی را از پیش رو برداریم درحالی‌که ما وقتی شب سرمان را با آرامش بر زمین می‌گذاریم و آسوده می‌خوابیم بر سایه وجود آتش‌نشانان است.

وی ادامه داد: متأسفانه آتش‌نشانی اهر از امکانات مناسب برخوردار نیست و در واقع آتش‌نشانی این شهرستان به‌اندازه شهرهای کوچک نیز امکانات و تجهیزات لازم را ندارد امید به‌حق دارم که با همکاری همدیگر کمبودهای ناشی از امکانات را برطرف کنیم.

علی‌اکبر زاده بابیان اینکه تا زمانی که همدلی و اتحاد در بین مسئولین نباشد نمی‌توان اقدامات جدی در شهر اهر انجام داد، گفت: از مشکلاتی که در بین کارکنان آتش‌نشانی و شهرداری اهر وجود اطلاع داریم ولی برای رفع مشکلات موجود می‌بایست کمی‌صبر داشته باشیم.

انتهای پیام/