بیت‌الله عبدالهی نماینده مردم اهر و هریس در مجلس در این رابطه به خبرنگار اهرامروز؛ می‌گوید: مهلتی که مجلس برای رفع مشکلات عدم آنتن‌دهی تلفن همراه در برخی از نقاط جاده‌های اهر و هریس، نبود تلفن ثابت و اینترنت در روستاها تعیین کرده بود به اتمام رسیده و وزیر مربوطه باید در مورد قصورات پاسخ دهد.

وی ادامه داد: سال گذشته تعدادی از مدیران‌کل وزارت ارتباطات که به شهرستان‌های اهر و هریس آمده بودند قرار شد تا عدم آنتن‌دهی تلفن همراه در برخی از نقاط جاده‌های اهر و هریس، نبود تلفن ثابت و اینترنت در روستاها پیگیری و موارد را رفع کنند اما با گذشت ماه‌ها نتیجه‌ای دربرنداشت.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: متاسفانه در روستای چلقشلاقی که قرار بود دکل نصب شود بی‌جهت کار را تعطیل و نیمه تمام گذاشته‌اند شاید فردی برای‌شان مشکلی ایجاد کرده باشد اما دلیل نمی‌شود تا به خاطر یک فرد؛ کار را تعطیل کنند.

عبدالهی بابیان اینکه تا زمانی که مشکلات ارتباطی در روستاهای اهر و هریس حل نشود از طرح سوال وزیر ارتباطات عقب‌نشینی نمی‌کنم، بیان کرد: روستاهای اهر و هریس از لحاظ آنتن‌دهی تلفن همراه، نبود اینترنت و تلفن ثابت که جزو ضروریات زندگی مردم شده محروم مانده‌اند.

وی، عدم مرمت ساختمان اداره پست اهر را از دیگر محورهای سوال از وزیر ارتباطات عنوان کرد و افزود: ساختمان اداره پست شهرستان اهر در جریان زلزله سال ۹۱ دچار آسیب‌دیدگی شد و از آن زمان تا به حال حتی قدمی برای مرمت ساختمان برنداشته‌اند در حالی که اداره پست اهر همچنان مستاجر است!

انتهای پیام/