به گزارش خبرنگار اهرامروز، کاظم تاروردی پور در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های برق‌رسانی شهرستان اهر، اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت ۱۲ پروژه برق‌رسانی در شهرستان اهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت که برای این پروژه‌ها بیش از ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

وی با اشاره به اینکه روستای ترکلان از توابع شهرستان اهر دارای نعمت برق شد، افزود: برای اجرای پروژه برق‌رسانی به روستای ترکلان ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص‌یافته بود که این پروژه را از اوایل سال جاری آغاز کردیم و امروز به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری رسید و ساکنین این روستا از نعمت برق بهره‌مند شدند.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان اهر ادامه داد: روستای ترکلان به لحاظ قرار گرفتن در منطقه‌ای صعب‌العبور و دورافتاده با همت و تلاش شبانه‌روزی همکاران و اهالی روستا از نعمت برق بهره‌مند شد این پروژه در حالی اجرا شد همکاران سخت‌ترین شرایط را تجربه کردند.

تاروردی پور بابیان اینکه زندگی بدون داشتن نعمت برق معنا و مفهومی ندارد، خاطرنشان کرد: هر چند تعداد جمعیت روستای ترکلان کم است و به‌تبع آن مصرف برق نیز پایین خواهد بود ولی نیاز به فرهنگ‌سازی در مصرف برق و صرفه‌جویی داریم.

گفتنی است روستای ترکلان از توابع شهرستان اهر در منطقه‌ای کوهستانی و صعب‌العبور قرار گرفته است با همت مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان اهر ۴ خانوار ساکن این روستا از نعمت برق بهره‌مند شدند که برای برق‌رسانی به این روستا بیش از ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.