به گزارش خبرنگار اهرامروز، اکبر فرج‌نیا در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران رسانه‌های آذربایجان شرقی با تسلیت سال‌گرد رحلت جانسوز امام خمینی(ره) ر پاسخ به سوال خبرنگار اهری در رابطه با این‌که برای تامین نیازهای مدیریت توزیع نیروی برق اهر از نظر ماشین‌آلات چه اقداماتی انجام می‌دهید؟ اظهار کرد: تامین ماشین‌آلات و سایر نیازهای مدیریت توزیع برق اهر وابسته به منابع مالی از قبیل پرداخت قبوض برق است.

وی افزود: از سال گذشته برنامه تامین و نوسازی ناوگان خودرویی مورد نیاز مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان‌ها را پیگیری می‌کنیم و این برنامه را تا جایی که منابع مالی اجازه دهد عملیاتی خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این‌که در ورودی و خروجی شهر اهر از سمت ورزقان، مشگین‌شهر و کلیبر از لحاظ روشنایی مشکلاتی متوجه شهر است، برای رفع این مطالبه مردمی چه برنامه‌ای دارید؟ گفت: طی سال گذشته ورودی اهر از سمت تبریز را به سیستم روشنایی مجهز کردیم.

فرج‌نیا اضافه کرد: تامین روشنایی ورودی از اهر از سمت کلیبر و مشگین‌شهر جزو اولویت‌های شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی برای سال‌جاری است که امسال این برنامه را عملیاتی می‌کنیم.

وی در رابطه با قطعی‌های لحظه‌ای برق و نواسانات شبکه برق در اهر گفت: پایداری شبکه توزیع نیروی برق در شهرستان اهر به مراتب بهتر از استان است و اگر هم قطعی لحظه‌ای و نوسان وجود دارد آن را بررسی و اگر احیاناً مشکلی وجود داشته باشند را حل می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار اهری در نشست خبری، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در رابطه با شعار «جهش تولید» چه برنامه‌ای دارد؟ گفت: تا جایی که ممکن بوده برای حمایت از تولید و صنعت اما و اگر نیاورده‌ایم، به طوری که سال گذشته علی‌رغم محدودیت‌هایی که در زیرساخت شبکه توزیع برق وجود داشت، برای تامین برق مورد نیاز صنایع شهرک صنعتی اهر ۱۴ مگاوات بر ظرفیت آن اضافه کرده‌ایم.

فرج‌نیا یادآور شد: مثلاً اخیراً در شهرک سرمایه‌گذاری آذربایجان شرقی برای این‌که کارخانه‌ای به بهره‌برداری برسد از حداکثر ظرفیت شبکه استفاده کردیم یعنی با درخواست واحد تولیدی و صنعتی جدید در این شهرک از نظر تامین برق موافقت کردیم تا بتوانیم با حداکثر ظرفیت بتوانیم بر مسئولیتی که مقام معظم رهبری در رابطه شعار «جهش تولید» تعیین کرده را تحقق دهیم.

گفتنی است؛ نشست خبری مدیرعامل، معاونین و روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در تشریح برنامه‌های این شرکت در سال‌جاری و ارائه عملکرد در سال گذشته با حضور خبرنگاران رسانه‌های شهرستان‌های آذربایجان شرقی در سالن کنفرانس شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد.

انتهای پیام/