به گزارش خبرنگار اهرامروز، رسول خدابخش در جلسه هماهنگی پنجمین یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران که در فرمانداری هوراند برگزار شد، بیان داشت: با توجه به تجربه‌های موفق سابق  در برگزاری یادواره‌های شهدای شهرها و بخش‌های دیگر، به خاطر خارج شدن جو یادواره از ریز برنامه‌هایی که صرفاً سخنرانی است، پیشنهاد می‌کنم از ابزار و شیوه‌های جدید چون استفاده از گروه تواشیح، نمایش تمثال و تصاویر شهدا به‌صورت کلیپ و اجرای سرود جمعی مثل سرود کوتاهی که در برنامه دیدار با مقام معظم رهبری توسط مردم استان اجرا شد، استفاده گردد.

فرماندار کلیبر استفاده از شیوه‌های جدید و متنوع را اثرگذار و ماندگار دانست و خاطرنشان کرد: یادواره اگر علاوه  از فضای سخنرانی و مداحی‌های معمول، با بهره‌گیری از برنامه‌های جدید آمیخته شود، در قلب‌ها و اذهان نافذتر خواهد بود.

وی با اشاره به نحوه دعوت از مردم و کیفیت اطلاع‌رسانی، افزود: نباید فکر کنیم به خاطر ظرفیت محل، پس تعداد حاضران در یادواره باید کم باشد، اینکه در یادواره شهدا حتی مدیران ارشد استان مجبور به ایستادن باشند و جایی برای نشستن نباشد، تصور نمی‌کنم شخصی دلخور شود. هیچ‌کس به احترام شهدا برای پرعظمت دیده شدن یادواره شهدا، به خاطر دقایقی ایستادن سرپا ناراحت نمی‌شود. اینکه به خاطر شهدا نتوانیم بنشیم، هیچ اشکالی ندارد و خود یک افتخار است.

فرماندار کلیبر از مدیران اجرایی یادواره خواست درباره دعوت‌ها و اطلاع‌رسانی برای حضور پرشور همت و دقت بیشتری مبذول دارند.

انتهای پیام/