به گزارش خبرنگار اهرامروز، محمودی در دیدار با عوامل اجرایی جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر (ارسباران)، اظهار کرد: پیش از این‌که توفیق حضور در شهرستان اهر را داشته باشم اخبار این جشنواره سراسری را از طریق رسانه‌ها دنبال می‌کردم که انصافاً رسانه‌های اهر بیش از حد مطلوب اخبار جشنواره سراسری تئاتر کوتاه را پوشش می‌دادند.

وی جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر (ارسباران) را برای شهرستان اهر ظرفیت بالقوه فرهنگی ذکر کرد، افزود: موقعیت و شرایط هر شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌ها متفاوت بوده و خوشبختانه اهر با برگزاری جشنواره‌های متعدد پتانسیل فرهنگی در این شهرستان بسیار قوی است ولی باید با همکاری مردم و مسئولین تلاش کنیم تا خروجی رویدادهای فرهنگی پیش از این‌ها باشد.

فرماندار شهرستان اهر با اشاره به اینکه بخشی از زمینه‌های توسعه شهرستان به برنامه‌های فرهنگی بازمی‌گردد، گفت: ما ضمن اینکه برای جذب گردشگر و به‌تبع آن ایجاد اشتغال هستیم ولی بخشی از درآمدزایی‌ها و اشتغال‌زایی را می‌توان از برنامه‌های فرهنگی محقق کرد، هرچند فعالیت فرهنگی عملاً نرم‌افزاری است ولی می‌توانیم از آن به‌عنوان زیربنای اقتصاد، گردشگری و اشتغال استفاده کنیم.

محمودی ادامه داد: وقتی جشنواره‌ای فرهنگی همچون جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر از منطقه‌ای و استانی به یک جشنواره ملی تبدیل می‌شود نشان‌گر استقبال این رویداد فرهنگی است و بنده به فعالیت‌های فرهنگی، نمایش و تئاتر علاقه‌مندم که در این راستا سعی می‌کنیم تا موانع پیش روی این جشنواره را مرتفع کنیم.

پیش از سخنان فرماندار شهرستان اهر، احمد رجب پور دبیر اجرایی جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر و مهدی زارعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در خصوص نحوه برگزاری جشنواره و مسائل و مشکلات آن سخنانی را بیان کردند.

انتهای پیام/