به گزارش اهرامروز، امیر شجاعان رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: به لحظه و به‌طور آنلاین از میزان ثبت‌نام‌کنندگان و مشخصات آنها و نیز گستره استانی ثبت‌نام‌کنندگان اطلاع داریم و این امکان برای انتخابات ریاست جمهوری نیز وجود دارد.

وی افزود: تا این لحظه از ۶۲ هزار نفر در سراسر کشور برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت‌نام به‌عمل‌آمده است.

وی با اشاره به اینکه کل فرایند انتخابات به‌صورت الکترونیک انجام خواهد شد عنوان کرد: برای تمام فرایند انتخابات ریاست جمهوری به‌جز اخذ رأی و شمارش آرا انتخابات الکترونیک برگزار خواهد شد و برای انتخابات شورای شهر نیز در ۱۰ هزار شعبه از سراسر کشور، تمام روند کار به‌طور الکترونیک برگزار خواهد شد و مردم برای رأی دادن در این شعب به‌جای تعرفه‌های کاغذی از تعرفه الکترونیکی استفاده خواهند کرد.

شجاعان با بیان اینکه تمدید زمان ثبت‌نام به‌هیچ‌وجه صورت نخواهد گرفت، گفت: داوطلبان در زمان مناسب در فرمانداری حضور پیدا کنند و مراحل ثبت‌نام را در فرصت مناسب طی کنند.

وی افزود: پیش‌بینی ما این است که بیش از نیمی از کسانی که قصد ثبت‌نام دارند، هنوز برای این اقدام در فرمانداری‌ها حضور پیدا نکردند.

انتهای پیام/